Benbjo Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hadde nesten glemt hvordan det var å ha en klovn i mål. Takker høyere makter for at Szcz har reddet oss. Hvem imponerte i første omgang, forresten? Fikk som sagt ikke med meg stort. Umm, ingen? Santos har vel vært vår beste. Sier sitt. Midtbanen har vært maks skuff. Vidåpent. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Hvem imponerte i første omgang, forresten? Fikk som sagt ikke med meg stort. Ingen. Til og med Vermaelen har vært pissdårlig. Trolig er vår beste spiller Santos eller Coquelin selv om Frimpong har gjort sitt beste for å dra han ned i søla sammen med seg selv. Santos ut på båre. En av grunnene til at jeg ønsker meg en venstreback inn i januar. Gibbs er jo aldri tilgjengelig.. Endret 6. desember 2011 av Stefan_B Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Arf. Santos ut med skade. Ingen god kveld for oss dette. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ser Mannone gjer sitt beste for å halde oss under press. Fanga corneren greit, for så å kaste den rett til ein Olympiakos-spelar. 2/10 hittil for Mannone. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Arf. Santos ut med skade. Ingen god kveld for oss dette. To tabbemål og to skader. Langt ifra optimalt nei.. mangler bare en skade, tabbe eller rødt kort til nå. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Kvelden der vi skulle nyte gruppeseieren og se unggutta prestere har utviklet seg til et mareritt. Tabber og skade, får ikke håpe dette går ut over psyken til resten av laget. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 VAKKERT mål av Benayoun, 2-1! Wtf? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) For et mål. Forøvrig måtte det ha vært straffe på Chamakh der hvis Bønna ikke hadde scoret? Endret 6. desember 2011 av Stefan_B Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Grusomt igjen av Mannone/Squid, flaks at det ikkje er 3-1. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Grusomt igjen av Mannone/Squid, flaks at det ikkje er 3-1. Mannen har tatt på seg ansvar for å tape kampen på egenhånd siden Squillaci, Djourou og Frimpong ikke klarer det. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Håper Wenger tek av Chamakh og sett inn på Park. Drit i kva det medfører taktisk, berre gjer det. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Såfremt Wenger ikke frykter en skade på Coquelin så kan jeg ikke skjønne byttet mtp. at Frimpong har vært grusom og attpåtil er på gult kort. Vedder på at det ender med rødt Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Haha. Oh, Squillaci. Gir ballen vekk rett foran eigen 16-meter, heilt upressa sjølvsagt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Aldri sett en dårligere prestasjon av et Arsenalforsvar noensinne. Til og med 8-2 kamper var bedre foravsrsmessig. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvordan har kampen vært? Kom nettopp hjem. Deilige kombinasjoner av Bønna og Rosicky forresten. Mannone skadet, faen så latterlig. Chamakh i mål da? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Arshavin hadde vært en drøm 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Forferdelig forsvarsspill. Hadde forventet litt innsats selv om dette er en treningskamp. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 3-1. Patetisk, patetisk kamp. Sjølv om den ikkje har noko betydning for CL så er dette flaut. Veldig synd at spelarane ikkje grip sjansen til å imponere Wenger. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Av de minuttene jeg så var dette triste greier. Selv om dette var en treningskamp viser dette bare at dersom vi får en skade på Gervinho, RvP, Kos/Verminator eller Szczesny er vi butt fucked. Wenger, gi oss litt transfer-love i januar, vær så snill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå