Gå til innhold

CL: 06.12.11 Olympiakos v Arsenal, Karaiskakis Stadium

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selg Mannone, Fabianski og Almunia. Kjøp er par keepere.

Var keepertabben ille? :p Alt jeg følger med på er dere siden jeg ikke har kanalen.

Ja, det er det værste jeg har sett. Denne kommer til å gå i reprisen i flere tiår. Nesten på høyde med Taibi i sin tid.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Driter i resten av kampen. Kombinasjonen av rævva nett og rævva kamp er uutholdelig. Hold meg oppdatert. Er le Coq tilbake på banen?

Ja Coquelin er back. Dessverre suger hele laget og især Arshavin og Chamakh som er like målfarlig som John Jensen så det er ikke akkurat lette vilkår. Frimpong er også utrolig dårlig sammenlignet med City kampen. Virket som om han spilte 10 ganger bedre kun fordi han ville vise Nasri hvem som var sjef.

Lenke til kommentar

Var keepertabben ille? :p Alt jeg følger med på er dere siden jeg ikke har kanalen.

Den var seriøst så ille at jeg er bombesikker på at Almunia ikke engang hadde gjort noe så dårlig hvis han til og med prøvde.

Aiaiai, godt jeg ikke ser på. Det som er fint er uansett at B-laget får matchtrening, for det høres ut som de trenger det.

Lenke til kommentar

Jeg skal så jævlig lage gif av Mannone tabben. Klarer fremdeles ikke å stoppe og le.

Selv om det er ubetydelig og det var så dårlig at jeg fikk latterkrampe. Så tviler jeg sterkt på at jeg kommer til å le hvis Szczesny blir skadet og Mannone gjør en lignende tabbe i Premier League :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...