Børre Eirik Helgerud Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nå nærmer julen seg! Bildet er fjernet. Beskrivelse: Det er ikke alle som liker ribbe til jul Dompappen er en vanlig og hyggelig gjest på fuglebrettet! Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Flott gjengivelse av den sultne Dompapen ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Fint å se igjen selveste "julefuglen"! Denne og noen artsfrender i et delvis snødekt fuglenek er vel ønskemotiv i disse tider... 4'er herfra! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Flott bilde og øyeblikk av min yndlings fugl. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Fin dompap lige på - flot farvegengivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg