kongefritt Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 er en stund siden jeg ahr sett noe til han her inne..[/u] Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det lurer jeg og på Kansje han har tatt en lang ferie ? ... Kresja pc'en Glemt å betale internett regninga Blitt litt for glad i alkohol Eller kansje det værste av alt... Fått en sinnsyk ekstrautgift AKA dame og blitt tøffel... [/b] Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det lurer jeg og på Kansje han har tatt en lang ferie ? ... Kresja pc'en Glemt å betale internett regninga Blitt litt for glad i alkohol Eller kansje det værste av alt... Fått en sinnsyk ekstrautgift AKA dame og blitt tøffel... [/b] Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 /me trur at Sir Hartge eller Hartge som han kaller seg på irc faktisk har fått seg et liv...Sad but true! Eller så jobber han livet av seg på elkjøp eller råner med 13åringer i baksetet på golfen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 /me vet svaret. Han er på to ukers ferie i Syden.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 /me vet svaret. Han er på to ukers ferie i Syden.. Gledesdreper... Jeg som hadde så mange flotte teorier... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Han har jo vært borte fra søppel langt mer enn 2 uker da. Han har nok fått kjeft av "sjefene" fordi han var så kul og lite streng med oss søppel rotter. :x Lenke til kommentar
adawen Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Uh.. ja.. unødvendig tråd. Fint at dere savner fyren, tho - han har vel et liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg