Refi Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 http://bildr.no/view/1045099 Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er SSD'en splitter ny ? Ved mye mye bruk/skriving , vil ytelsen gå ned. Tallene i Atto var uansett helt merkelig. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 den er helt ny ja, fikk den i går. Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er det bare et problem med tall når du bencher eller har du generelt dårlig ytelse ellers? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg er egentlig ikke helt sikker fordi den har hatt 200MB/s og 130MB/s siden jeg fikk den, og jeg har hatt vanlig HDD hele livet , så jeg synes jo egentlig at det er amazing fast. Jeg vil jo ha det jeg betaler for så er jo kjipt at den ikke er som den skal være. Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du kan uansett ikke få 550/520 i AS SSD som du henviser til. I Atto kan du klare det. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Greit nok det, men det er jo ikke i nærheten engang. Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 En ting du kan gjøre , for å finne ut om det er noe galt med ytelsen , er å få testet den i en annen PC. Og helst en som har native 6 Gb/s porter. Kanskje du kjenner noen som har det ? Da må du kanskje reinstallere OS'et. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Ja, jeg kjenner noen som jeg kan få prøvd den på, men jeg må vente litt før jeg får tid til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå