Maria1990 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hei! Jg tok grunnkurs og mørkekjøring for et par år siden, men den skolen har nå blitt lagt ned. Er det noen som vet om noen billige kjøreskoler i Oslo-området? Jeg har sjekket mye priser på nettet, men de ligger omtrent på det samme; det er ofte slik at noen mindre kjøreskoler som mange ikke har hørt om har et billigere tilbud... Noen anbefalinger ang det? Ellers noen kjøreskoler generelt dere vil anbefale? Takk! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Kjøreskoler pleier som regel å følge tariffen som er satt av ATL. Men om du har tat grunnkurs og mørkekjøring trenger du ikke å ta det opp igjen, tror fristen er 3 års gyldighet. Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Hei, og takk for tilbakemelding; nå forstår jeg hvorfor de har omtrent lik pris alle sammen. PS: Det er ikke jeg som skal ta opp; bare sjekket litt rundt for min lillebror Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå