Niklasp Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lanserer 27-tommers LED-skjerm med ny funksjon. Acer vil konvertere alt til 3D Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Samsung-tv'n min har (tilsvarende) 2D-til-3D som forsåvidt gir en tydelig 3D-effekt. Desverre er det gjemt alt for langt inni menyene, så det blir til at man prøver det en gang og så glemmer man hvordan man gjorde det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg kan tenke meg at f.eks. htop og programmeringskode vil se aldeles nydelig ut! Jeg håper at dette "3D"-tullet snart skal gi seg, om noen år kommer vel "ekte 3D". 3 Lenke til kommentar
epqr Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Har også samme funksjon på min LG tv. Faktisk ikke verre enn ett eller to tastetrykk på fjernkontrollen. Hvor bra det funker er jeg dog litt usikker på, da jeg har vanskeligheter for å se 3D, og har sett svært lite av det. Men det fungerer hvertfall. Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 nice navn på teknologi:) (FPR) Film-patterned RETARDER 1 Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 nice navn på teknologi:) (FPR) Film-patterned RETARDER 1 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Men hva skjer når man spiller av en 3D film mens denne funksjonen er på? Lenke til kommentar
SVD Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det blir 4D selvfølgelig. 4 Lenke til kommentar
Are Elvestad Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det blir 4D selvfølgelig. +1 Smart! Lenke til kommentar
arthon Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 1920 x 1080 i passive 3D gir bare halv oppløsning for hvert bilde pr. øyne. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 "èn VGA port" Hvorfor ikke kjøre på med en DVI port istedet, og være med å tvinge markedet vekk fra gamle utdaterte VGA? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Men hva skjer når man spiller av en 3D film mens denne funksjonen er på? Den slår seg automatisk av tipper jeg. 1920 x 1080 i passive 3D gir bare halv oppløsning for hvert bilde pr. øyne. PÅ normale TVer ja, men mener å huske det var kommet en annen løsning på det også, som snart kommer på markedet, var vel snakk om 1080i bruk på en måte. Det burte kanskje ha funket med høyere oppdateringsfrekvens, men da er vel flimeret tilbake som nesten med aktive briller. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 På min TV er 2D til 3D-konvertering (naturligvis) ikke tilgjengelig når materialet er i 3D. Og tipper VGA-porter er billigere enn DVI-porter (i lisens), for er vel ikke SÅ mye utstyr som driver på med VGA-utganger for tiden. Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Samsung-tv'n min har (tilsvarende) 2D-til-3D som forsåvidt gir en tydelig 3D-effekt. Desverre er det gjemt alt for langt inni menyene, så det blir til at man prøver det en gang og så glemmer man hvordan man gjorde det. Samsungen min har en knapp på fjernkontrollen som det står "3D" på, trykker man på denne velger man så hvordan 3D bildet skal være Prøv det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå