vede Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Farfaren min vurderer ny stasjonær PC. Han bruker den til surfing, musikk, bilderedigering (picasa), word/excel og email i hovedsak. Han har sett på noen på expert og lefdal til rundt 5000kr. Men det jeg lurer på om det er noen der ute som kan komme med noen gode alternativer evt. på komplett.no feks. eller et oppsett som jeg kan bygge selv. Lenke til kommentar
vede Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Glemte å nevne at han har skjerm, mus og tastatur fra før. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) jeg har noe her: den skal virke fint til det du beskriver Edit: oppsettet er lagd på dustinhome.no, fordi de har lave priser og veldig god kundeservice Endret 6. desember 2011 av olestokk Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du glemte å legge til et skjermkort... Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du glemte å legge til et skjermkort... og han trenger skjermkort fordi? intel hd 3000 skal da holde det... 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jo det holder sikkert det men da må du legge til et hovedkort som støttet integrert grafikk., Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jo det holder sikkert det men da må du legge til et hovedkort som støttet integrert grafikk., H61 støtter integrert grafikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå