AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva er beste taktikk i forhold til onanering for å vare lenger i senga? Mange ganger samme dag? Rett før akten? Et par timer før? I det lange løp er det vel best å prøve å holde ut så lenge man klarer hver gang man onanerer for å vende kroppen til det. Har vel også hørt noen steder at jo mer sex man har, jo mer sexlyst får man, kan det da ha motsatt effekt hvis man runker for mye? Har prøvd å runke to ganger samme dagen før jeg skulle ha sex, seneste 6-7 timer før. Dette hjalp ikke spesielt mye, ble fortsatt altfor fort tent. Postet av anonym: 18d271f9bcf05fd7bf328c1b9c321d8b Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det at du blir alt for tent går seg til etter hvert, bare ikke tenk så mye på det. Jeg tror også at du klarer to ganger etter hverandre, og andre gangen tar det vanligvis lenger tid. Jo mer sex du har, jo mer testosteron produserer kroppen din, og høyt testosteronnivå øker sexlysten, men det er også slik at når du runker mye, så blir kroppen din mettet på sex, og da går lysten ned, det kan altså slå begge veier. Jeg tror kunsten her er å ikke overdrive, da funker kroppen best. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nå kan vel for mange meter pr. sekund i begynnelsen av akten noe med for tidlig utløsning å gjøre. Ta det rrrrrrolig i begynnelsen, så øk tempo slik at jenta ikke sovner fra deg. Om det er overfølsomhet når den er inne i tunnelen som er problemet, så skader det ikke å bruke en kondom. Som Anskar sier, om du onanerer timen førut dere skal finne på noe sprell (om dere har timeplan på dette, eller om det er spontant vet ikke jeg) så kan det slå tilbake på deg med at du vil streve med å få den opp like mye som en 55 år gammel postmann med en forkjærlighet for Rødmix 3. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg