Bjerknez Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Eiffeltårnet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Flot eksponeret nattebillede og vinkel på Eiffeltårnet. Rammen blev lidt dominerende. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Takk for det Websters Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Liker perspektivet på tårnet her! Kunne vært litt skarpere og foruten den rammen kanskje...! God 3'er! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Takk for det smort1 Men er det fler som ikke syntes det er helt skarpt? For på min skjerm er det knivskarpt nemmelig... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tjah - superskarpt er det ikke - er en del kromafeil og lav kontrast. Artig effekt med farger og lys. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Hmmm... mulig vi har forskjellige oppfatninger av skarphet... ? Jeg ser at det ikke er skarpt over hele, men midt på bildet over buen, så synes jeg skarpheten er helt perfekt egentlig. At ikke skarpheten finnes ihele bildet skal jeg dog være helt enig i Takker for kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg