Gå til innhold

[Løst] Samsung Galaxy S2 høyttaler problem

skidd

Anbefalte innlegg

Hei.

Hver gang jeg svarer på et anrop eller skal ringe noen, så er høyttaler automatisk slått på, å jeg må slå det av hver gang, dette er ganske irriterende å jeg finner ikke noe instillinger helder hvor jeg kan endre dette, noen som har vært borti dette før som kan hjelpe meg?

takk for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Hver gang jeg svarer på et anrop eller skal ringe noen, så er høyttaler automatisk slått på, å jeg må slå det av hver gang, dette er ganske irriterende å jeg finner ikke noe instillinger helder hvor jeg kan endre dette, noen som har vært borti dette før som kan hjelpe meg?

takk for alle svar :thumbup:

Gjorde et kjapt google søk på problemet ditt og kom ganske kjapt til et forum der det var flere som hadde samme problemet på både Galaxy S2 og Xperia Play.

Noen løste det ved å ta ut batteriet og vente en liten stund før de satte det inn igjen. Det var også en som hadde en app som het "Phone Recorder" som hadde en instilling som fikset dette. Har selv en Galaxy S2 og har ikke dette problemet.

Ellers så kan du jo prøve å kjøre en oppdatering av den (om du ikke alt har gjort dette). Så vidt jeg vet så er nyeste versjonen på Galaxy S2 2.3.5 med 2.3.6 ventende like rundt hjørnet.

-Hinough-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...