simson Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Har en HTC Desire S (Android 2.3.5), der jeg har hatt en shortcut til Market på skjermbilde 2. Men når jeg prøver å flytte/slette denne, så oppfører telefonen seg som at ikonet ikke eksisterer (mao: Hvis jeg holder fingeren nede på den, kommer jeg rett til valg av hvilken app/widget jeg vil bruke som shortcut). Jeg kan til og med flytte andre shortcuts over Market-ikonet. Det overraskende er at om jeg bare trykker lett på Market-ikonet, kommer jeg likevel rett til Market. Så telefonen oppfører seg både som at shortcuten ikke eksisterer, og som at den eksisterer som normalt. Noen som har noen løsning? Endret 7. desember 2011 av simson Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Prøvd å restarte telefonen? (med hurtigstart AV) Bruker du Sense eller custom launcher? Om du bruker live wallpaper kan den ha blitt glitchet. Lenke til kommentar
tberg72 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Prøv å fjerne hele skjermbilde 2. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Market ikonet er en del av bakgrunnsbildet ditt >: D? Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Slett innstillingene til launcheren eller hent tilbake en backup. Lenke til kommentar
simson Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Takk for gode tips. Har prøvd å restarte telefonen, uten hell. Bruker ingen egen launcher, eller live wallpaper... Aner heller ikke hvordan market kan ha blitt en del av bakgrunnsbildet mitt... Hvordan fjerner jeg hele skjermbilde 2? Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kanskje du kan prøve å slette dataen til launcheren. Lenke til kommentar
simson Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Kanskje du kan prøve å slette dataen til launcheren. Hvordan gjør jeg det? (Har ikke installert noen launcher.) Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvordan gjør jeg det? (Har ikke installert noen launcher.) Press the Search button on your phone Type in Settings and select it from the results Select Applications > Manage Applications > HTC Sense > Clear Data Press the Home button You should now see the default wallpaper and widgets http://myhtcdesire.c...ed-unexpectedly 2 Lenke til kommentar
simson Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Hvordan gjør jeg det? (Har ikke installert noen launcher.) Press the Search button on your phone Type in Settings and select it from the results Select Applications > Manage Applications > HTC Sense > Clear Data Press the Home button You should now see the default wallpaper and widgets http://myhtcdesire.c...ed-unexpectedly Funket som fjell! Takk til alle for god hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå