Åsmund Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 den meldingen får jeg. men hvorfor? jeg har testa med en anen datamaskin at kabelen funker og jeg er ganske sikker på at nettverkskortet funker også. kortet står oppgitt i enhetsbehandling men jeg får det aldri til å funke uansett. Instalerte usb nettverk også men samma feilen der. har prøvd mye rart men den virker heller ikke. bruker vinxp pro. pc nr2 har winxp home. takker for hjelp Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 velvel...... kobla til modemet(adsl) og fikk 10 mbit og standar ip. altså ikke riktig ip. prøvde å reparere men det virka ikke. så deaktiverte jeg og prøvde å aktivere igjen. da kom seff meldingen frem...nettverks kabel frakoblet. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det kan være du er stengt ute fra isp, eller at porten har låst seg. Har fått samme feilmeldinga med fungerende kabel og kort, og da måtte porten min på switchen konfigureres på nytt. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 stengt ute fra isp kan jeg vel ikke bli siden jeg kobler til nette med bærbare? Eller kanskje tiscali ikke liker den andre pc-en min. Og jeg hakke noen switch elelr router. bare adsl modemet. Men takk for at jeg fikk et svar ialefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå