Gå til innhold

Indikering av tapte anrop, meldinger osv

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-82119

Har en mobil nå som i standby er helt svart. Ingen indikasjon om den er av eller på, ingen indikasjon om man har et ubesvart anrop, ingen indikasjon på om man har fått en sms. Dette gjør at jeg opplever ganske ofte at jeg skal ta telefonen, og så har den gått tom for strøm og når jeg plugger den til så ligger det ubesvarte anrop og meldinger og venter.

Neste mobilen jeg skal ha blir derfor en prioritet å ha en synlig indikasjon i standby som viser om telefonen er på (f.eks en klokke) og om man kan se om man har ubesvarte anrom elelr mottatt en sms mens man var i dusjen.

Siden jeg har opplevd at dette ikke er en selvfølge, så lurer jeg på om det er blitt en standard på det nå. win mobiler skal vel ha et fast utseende, og lurer på om det gjelder indikeringer i standby også? Android, er det noe standard på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min Wildfire S har et lite LED som blinker når det har skjedd noe nytt, men om du ikke ser etter det kan det lett overses. Skjermen slår seg av, så den er det lite hjelp i.

Husker de gamle telefonene som nesten lyste opp et helt rom når det var en ny melding. Tror det var Ericsson T39m. Gode gamle dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...