h91 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hei! Når jeg skal lagre i photoshop kommer det opp feilmelding: "Could not save as ... because the file could not be found." Dette kommer opp både om jeg lagrer som jpg eller psd. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette problemet? Bruker CS3. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvor henter du bildene fra når du skal redigere dem? Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg har aldri vært borte i den meldingen, men sjekk at pathen ikke er for lang (det skal litt til). Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du prøver ikke lagre på et minnekort eller noe? Hvor prøver du å lagre filen? Lenke til kommentar
h91 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Hei, takk for svar:) Bildet jeg redigerer på ligger på en annen brukerkonto på pcen, som jeg har tilgang til. Jeg har prøvd å lagre det i den samme mappen som bildet ligger i, og i mine bilder-mappen på den brukeren jeg er logget inn på. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kopier bildet over i din egen katalog, og rediger det derfra. Det er sikkert et problem med skriverettigheter - at den prøver å mellomlagre en tempfil eller noe. Lenke til kommentar
h91 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Supert, det fungerte! Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå