OV-103 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg skal gi ny telefon i julegave til ei venninne. De kravene den må oppfylle er: - Fungerer smertefritt mot mac. - Greit batteri. - Koster rundt 2000 uten abonnement. Den hun har nå er en veldig gammel nokia som ikke klarer mms engang. Så en smarttelefon er ikke helt nødvendig, selv om det hadde vært fint. Men det er vel begrenset hvor bra smart telefon en får for 2000.. Er det noen med innsikt i mobilmarkedet som har noen råd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det første jeg tenkte var naturligvis Iphone, men prisen setter jo en effektiv stopper for det. Vi har jo Motordola Defy? Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva med HTC Mozart til 2586 http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=179731&banid=hwpg Eller om du er villig til å betale 2749 så har du Samsung Omnia W: http://cdon.no/elektronikk/samsung_i8350_omnia_w_metallic_black-15708676 Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Beklager at jeg er treg med tilbakemelding. iPhone hadde vært det beste alternativet, men siden hun kommer til å drepe meg for å bruke 2000 på gaven, så tør jeg ikke tenke på hva som skjer om jeg kjøper en så dyr telefon . Defy hadde vært perfekt om den ikke hadde vært så robust. Med tanke på at det er ei jente som skal ha den så tror jeg ikke den passer sånn utseendemessig. Samsung Omnia W kunne vært et valg, men etter å ha lest litt om Windows Phone, så tror jeg ikke hun kommer til å like det helt (jeg liker det i hvert fall ikke). Når det ikke blir iOS så tror jeg Android er et bedre valg. Hva om jeg bumper prisgrensa til 3000, er det noen bedre alternativer da? Takk for hjelpen så langt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg tenker da på en brukt iPhone, tror du finner iPhone 4 til rundt 3k på finn.no. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Huawei sin siste skal visst være bra. For dem som ikke er basestasjonsmotør høres det kanskje litt jalla ut med Huawei telefon. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Å gi en brukt telefon i julegave skjer ikke. Så iPhone er nok helt utelukket. Huawei sin siste skal visst være bra. For dem som ikke er basestasjonsmotør høres det kanskje litt jalla ut med Huawei telefon. Jeg må innrømme at jeg ikke har noe kjennskap til Huawei. I mitt hode trodde jeg det var en jalla kinesisk produsent. Men de lager altså gode telefoner? Hva mente du med basestasjonsmontør kommentaren? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Vær en god venn og kjøp en ny iphone, den billigste koster 2890 på apple sin nettbutikk. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Dama har en rød HTC Incredible S. Hun er meget fornøyd med den, og kan anbefales. Selges hos cdon for kr 2.639,- inkl frakt. http://www.prisjakt.no/product.php?p=829114 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Huawei har nettopp byttet ut de fleste basestasjonene til Telenor over 18 mnd. Huawei er verdensledende innenfor telekom bransjen, men som telefonprodusent er dem relativt fersk. Snakket med en som jobbet hos Huawei, som var veldig fornøyd med sin telefon (Vision). Han var vel programforpliktet til å være det... Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Da ble det en HTC Incredible S. Hun kommer til å drepe meg, men det får så være . Takk for hjelpen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå