RAK-foto Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 ... modell - v.1 og 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Fint feriebilde av en glad jente! Synes utsnittet funker bra, men kunne unnvært rammen kanskje...! 4'er! Likte vel ikke V2 akkurat... Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Fint feriebilde av en glad jente! Synes utsnittet funker bra, men kunne unnvært rammen kanskje...! 4'er! Likte vel ikke V2 akkurat... Hei og takk for din kommentar her. Som det står så er versjon 2 i LOMOEFFEKT - den er det ikke alle som liker, men når det gjelder rammen så synes jeg den passer her. RAK-foto Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Selv om jeg liker å leke med effekter så synes jeg hovedversjonen er best i dette tilfelle Naturlig og fint uttrykk og et godt utsnitt, selv om jeg personlig ville foretatt et lite kutt i toppen Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Selv om jeg liker å leke med effekter så synes jeg hovedversjonen er best i dette tilfelle Naturlig og fint uttrykk og et godt utsnitt, selv om jeg personlig ville foretatt et lite kutt i toppen Takk for kommentaren din. Når det gjelder de to - da er smaken så forskjellig - egentlig så ble det jo to helt forskjellige bilder. Kuttet oppe???? Tja. RAK-foto Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Et kjempefint "gladbilde" med spennende bakgrunn. Naturlig og flott modell. Likte dette Formatet ble også veldig riktig. 1 Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Fint snapshot med den glade pige. Muligheder i den trappe. 1 Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Et kjempefint "gladbilde" med spennende bakgrunn. Naturlig og flott modell. Likte dette Formatet ble også veldig riktig. Fint snapshot med den glade pige. Muligheder i den trappe. :new_woot: Hei og tusen takk for deres kommentar til denne blide italienske jenta. Hun var så spontan. RAK-foto Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Pikene i Italia er flotte, og dette eksemplaret av arten var også en riktig blid en! Fint bilde, og jeg liker LOMO effekten jeg da. 1 Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Pikene i Italia er flotte, og dette eksemplaret av arten var også en riktig blid en! :DFint bilde, og jeg liker LOMO effekten jeg da. Hei og tusen takk for kommentaren din til dete bilde av den blide jenta. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg