Joe DiMaggio Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Hei! Jeg skal til å kjøpe Windows Home Server 201, men ser at det står OEM på alle produktene. For å være på den sikre siden så vil jeg bare spørre om det går fint å installere på alle maskiner. Lenke til produkt: http://www.tigerdire...sp?EdpNo=693858 Endret 6. desember 2011 av Sveinung Lenke til kommentar
extermini Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du kan fint installere det å hvilken maskin du vil. Men du binder den oem lisensen til den maskinvaren du installere/aktiverer først på. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 OK. Hvis jeg ønsker å bytte ut datamaskinen jeg skal kjøre WHS på ved ett senere tidspunkt kan jeg da flytte lisensen jeg har kjøpt over på den nye datamaskinen (kun bruke den på den nye maskinen). Eller vil den låses til den første maskinen for alltid? Lenke til kommentar
nutts Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har tidligere flyttet den "gamle" homeserver utgaven til Microsoft fra ett hovedkort til ett annet, uten problemer. Hvis du er uheldig, kan det hende du må ta en TLF til microsoft for å løse problemet. Hvis feks ditt gamle hovedkort "ryker" pleier de å være greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå