CaSh Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=139897 Denne tråden ble stengt fordi han trodde det lurket piratkopiering. Vel jeg har fått lisensen fra BI høyskole og kan bruke den så mye jeg vil og kopiere kopi av cden hvis jeg vil det. Så ikke anta noen ting før du vet med sikkerhet. Syns det er dårlig gjort at tråden ble stengt!!! Lenke til kommentar
capy Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 ja, den var litt på kanten av DGlow. jeg tipper det er cd-rommen din. har hatt samme problem selv. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Uansett var den feilpostet. Edit: Leste nå at det var et mulig hardware-problem. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hvis du har kopiert cd'n ved å kopiere filene og ikke Image kan det være at brenneprogrammet har kluret til lange filnavn, skjedde når jeg prøvde å ta backup av min win2k cd. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 så ikke noen problemer med innholdet i posten, men den var feilpostet. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Kanskje han tok feil, men uansett skal du ikke starte en egen tråd om det! I slike tilfeller SKAL du sende PM Lenke til kommentar
F4en Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Kanskje han tok feil, men uansett skal du ikke starte en egen tråd om det! I slike tilfeller SKAL du sende PM Kanskje han ville at folk skulle fortsette å svare på spørsmålet hans? ... Setter en finger på "sliten CD-Brenner teorien" .. Har hatt det problemet før Lenke til kommentar
scar Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 kan være cd-rommen har vært borte i at det er noen cd-rommer som ikke klarer og instalere XP Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 XP`en ligger vel ikke i en folder på selve CD`en? Hvis den gjør det, så er det nok feilen. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Ett "flott" eksempel på "steng først, skyt etterpå" Neida, synes desertglow er en glimrende moderator .. Moderatorer er jo bare mennesker de og! Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Har vært borti samme problem. Da hjalp det å ta ut den ene RAM-brikken under selve installasjonen av XP. Da gikk det smertefritt. Lenke til kommentar
capy Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Har vært borti samme problem. Da hjalp det å ta ut den ene RAM-brikken under selve installasjonen av XP. Da gikk det smertefritt. har du kjørt ram tester i ettertid? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Har vært borti samme problem. Da hjalp det å ta ut den ene RAM-brikken under selve installasjonen av XP. Da gikk det smertefritt. har du kjørt ram tester i ettertid? Nei, gjorde ikke det. Burde vel gjort det. Men den pc´n fungerer utmerket den dag i dag, selv om det ikke er den jeg bruker lenger. edit: ram-brikkene var no-name fra komplett med samme spesifikasjoner, men forskjellig størrelse. Vet ikke om det hadde noe å si. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=139897 Denne tråden ble stengt fordi han trodde det lurket piratkopiering. Vel jeg har fått lisensen fra BI høyskole og kan bruke den så mye jeg vil og kopiere kopi av cden hvis jeg vil det. Så ikke anta noen ting før du vet med sikkerhet. Syns det er dårlig gjort at tråden ble stengt!!! Hvor jævli hardt er det for deg og sende han en PM eller no og forklare det og be han åpne opp threaden igjen? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=139897 Denne tråden ble stengt fordi han trodde det lurket piratkopiering. Vel jeg har fått lisensen fra BI høyskole og kan bruke den så mye jeg vil og kopiere kopi av cden hvis jeg vil det. Så ikke anta noen ting før du vet med sikkerhet. Syns det er dårlig gjort at tråden ble stengt!!! Hvor jævli hardt er det for deg og sende han en PM eller no og forklare det og be han åpne opp threaden igjen? Desertglow kjører sitt eget løp. Alle har vi postet feil, men det er i drøyeste laget å stenge tråden på bakgrunn av antagelser. Jeg ser heller ingen grunn til at caSh må gå bakveien for å fremme sine ytringer. Dette er hva jeg kaller god gammeldags kommunisme, ikke ulikt det stakkarne i Kina og visse andre aseatiske land sliter med. Full skjerping Desertglow, og ikke døm folk før du har håndfaste bevis. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Ett "flott" eksempel på "steng først, skyt etterpå" Neida, synes desertglow er en glimrende moderator .. Moderatorer er jo bare mennesker de og! JEg er enig en glimmrendre moderator med feil. Men uten at jeg skal blande meg for mye i det hele tatt (og dette er jo saa mye offtopic som det kan for blit) saa syntes jeg at jeg har sett ALT for MYE skyt forst og spor siden her paa HW.no dette gjelder baade modder og brukere. Men jeg maa si at det har blit mye bedre med tiden som har gaatt... Frankie Singapore Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Den stenginga var drøy gitt! Over til problemet har du fått det til? Jeg hadde også et slikt problem, kom aldri over 34% og manglet noe hekkans dll tull, jeg mått ha en ny win-cd (og tror du jammen men ikke at den var lovlig den heller gitt? ) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Kanskje han tok feil, men uansett skal du ikke starte en egen tråd om det! I slike tilfeller SKAL du sende PM Problemet er jo at dette fungerer bedre, og det er det bare forum brukerne som kan hjelpe til å hindre. Det som overrasker meg er at såpass mange fortsetter å svare på tråden til CaSh, det er direkte respektløst ovenfor desertglow, og derfor brudd på retningslinjene? Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Kanskje han tok feil, men uansett skal du ikke starte en egen tråd om det! I slike tilfeller SKAL du sende PM Problemet er jo at dette fungerer bedre, og det er det bare forum brukerne som kan hjelpe til å hindre. Det som overrasker meg er at såpass mange fortsetter å svare på tråden til CaSh, det er direkte respektløst ovenfor desertglow, og derfor brudd på retningslinjene? Hvorfor er dette respektløst? Det var like respektløst av DesertGlow å stenge posten fordi han trodde at det var snakk om piratkopiering. Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Kanskje han tok feil, men uansett skal du ikke starte en egen tråd om det! I slike tilfeller SKAL du sende PM Problemet er jo at dette fungerer bedre, og det er det bare forum brukerne som kan hjelpe til å hindre. Det som overrasker meg er at såpass mange fortsetter å svare på tråden til CaSh, det er direkte respektløst ovenfor desertglow, og derfor brudd på retningslinjene? Når noen gjør en "feil", er det ikke respektløst å si ifra om dette. De fleste postene er jo "moderator-suckup" uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg