JayMK93 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hei. Når jeg spiller bf3, har jeg utrolig mye lydproblemer. Det er mange lyder som plutselig går bort, slik som motorlyd, skudd lyd, osv, nesten alle lyder tenkelig... Det spiller ingen rolle om jeg er infanteri eller er i kjøretøy, men motorlyden går av med en gang jeg går inn i en tanks eller annen kjøretøy, lyden er der i 1-5sec så går den bort... Har hatt dette problemet siden jeg kjøpte det på release daten, og har håpet på endringer via patcher, men nei, ingenting forandret seg. Har oppdatert lydkortet mitt til den seneste versjonen, men det er fremdeles der. Utrolig kjedelig å spille hvis jeg ikke hører på musikk... Har spurt om dette tidligere og på EA forumet men er ikke svar å få, og har bare sett 2-3 andre med samme problemet. Blir utrolig glad hvis jeg får dette problemet fikset! Lenke til kommentar
VanH Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det kan hende teamspeak eller voice-programmer demper lyden automatisk slik at du kan høre andre på teamspeak. Dette gjelder bare hvis du bruker teamspeak selvsagt, ellers høres det rart at du bare mister lyden når du går inn i motortransport. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Nei bruker ikke teamspeak, bare skype, men det er ikke alltid oppe... Lyden forsvinner ikke helt, hører kansje vinden, og pluselig kommer lyden tilbake, for så å gå bort igjen. Noen ganger når jeg skyer, hører jeg ingenting, og noen sekunder senere, da kommer lyden av skytelyden når jeg bare springen rundt. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Laget en video av problemene: http://www.youtube.com/watch?v=qio7rXKlRpw Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har akkurat det samme problemet, ryktet sier at det er integrerte lydkort som har skylda, selv sitter jeg på en Asus G73JH. Ufattelig irriterende! Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Ja Har ikke dette problemet på noe annet... Husker ikke navnet på mitt lyd kort nå siden jeg ikke er på hybelen atm, noe med x-fi Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Fannt en losning - Go to "C:\Users\<your username>\Documents\Battlefield 3\settings\" - Open the file named "PROF_SAVE_profile" with Wordpad editor - At the very beginning, switch "GstAudio.AudioQuality X" value from X to 4, or just 1 (the higher should match a better quality, max should be reached with 5). Mine was set to 0. - Play and check. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå