Odesseiron Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Brutality Pack byr på en overlevesesdel og musikk fra Mastodon. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Viss man får ekstra trophies her så kjøper jeg det på flekken. Resistance 3 ble jeg utrolig fornøyd med. Nærmer meg med platinum der Endret 6. desember 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Brutality Pack kommer ikke med nye troféer. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Damn it, da tror jeg skipper det. Liker ikke ala horde system uten å få noe gaver igjen for det. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Har aldrig skjønt greia med throphies uansett. Va får du tilbake for å samle trofeer? Jeg spiller for å slappe av og ha det artigt. Synes hele trofe oplegget er bortkastet tid i min mening. 1 Lenke til kommentar
Santar Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Nice, alle skytespill burde ha en horde/firefight mode. Elsker denne trenden at flere og flere spill får slike moduser! Endret 6. desember 2011 av Santar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå