Akselev Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvis jeg tolket dette riktig, betyr det at jeg kan ta med Leo Nynorsk-oversetter på minnepenn? Skal ha nynorsk skriveøkt om noen få timer, så forbereder meg i siste liten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Så lenge den ikke kan kommunisere med andre så ja Lenke til kommentar
stifa Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 I språkeksamner tillates heller ikke oversettingsprogrammer, så jeg antar at prøven ikke tillater det heller. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva Stifa sier stemmer. Du kan ta med ikke kommuniserende hjelpemidlder, og heller ikke oversettelsesprogrammer. Dette er ganske standard. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du kan dog ha med en elektronisk ordbok. Clue skal være tillatt. Brukte den på Engelsk eksamen, men er usikker på om du vår slått opp på nynorsk der også, skulle da tro det. Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Vi ble tildelt en elektronisk ordbok, så jeg klarte meg stort sett uten Leo, men jeg må ærlig si at jeg brukte den på et par setninger. Takk for svarene, uheldigvis rakk jeg bare å lese faileren sitt svar før jeg var avgårde til bussen. Jeg får vel huske det til neste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå