mobilen.no Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Dagens luke er for deg som er utålmodig og trenger mer plass på mobilen. Julekalender luke 6 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Jaha, svaret mitt på oppgave 1 ble plutselig vekke. Går det ann å sende en PM til noen eller får jeg feil på denne oppgava? Edit: Svarte visst på ett spørsmål på en tab og de to neste på en annen. Kanskje ikke så lurt å svare på desse klokka 12-1 om natta. Endret 6. desember 2011 av Andeby Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hadde vært den perfekte julegave for fattern! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Denne er alt for lett MEN det står at jeg allerede har svart!? Jeg har ikke tatt denne luken? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Steffen Moss: Har du sjans til å sende meg e-postadressen du bruker for å registrere svaret, så skal jeg få noen på drift til å rydde opp. Min e-post er [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg