maggri Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 trenger å vite hvordan jeg kan koble sammen de resterende L-broene (L4...) for å kunne kjøre Athlonen min på 1.4 - 1.5 Ghz?!!! Det er en Athlon T. 1.3 200FSB Axia Har prøvd å finne ut hvordan jeg kan gjøre det en stund men det er ikke så enkelt å finne noe. :sad: Spenning (Vcore) til prossesoren har jeg rikelig av max 2.4 V :smile: kjører nå på 1.7V [ Denne Melding var redigert av: maggri på 2002-02-07 18:36 ] Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Om du har et hk med en BIOS hvor du kan stille multiplyer er det ingen vits å streke noen flere broer enn L1 på en Athlon. Lenke til kommentar
maggri Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Var litt uheldig med Hk en gang slik at jeg har litt problemer med å stille multiplier opp.:sad: Derfor må jeg ha tak i resten av rekkene. fikk tak i noe fra en Athlon 1.4 100 fsp men er ikke sikker på om de er riktige?? :/ det var litt vanskelig å se. L1 :::: kan L1 vere |||| uten at det betyr noe? L3 ::|: L4 :||: L6 ::|| Kan dette stemme for en 1.4 og kan jeg bruke disse uten problemer? [ Denne Melding var redigert av: maggri på 2002-02-07 18:57 ] Lenke til kommentar
Lzr Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Hvis du vil leke med broene så kan du ta en titt her http://www.oc-athlonxp.com/bridges/ Er riktig nok for XP'n, men mulig det er det samme for Athlon. Lzr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå