Karl-Ivar Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Adventslys Bildet er fjernet. Beskrivelse: Det er mye fint adventslys i denne "mørketia", her er det utsikt fra Kvaløya mot fastlandet. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fint lys med blåtoner som jeg liker. Litt synd med det uryddige der forran som drar ned noe av inntrykket! 3'er! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg har en venn som bestandig er sent ute med 1'eren sin, men den kommer til slutt!! Hadde vært artig å fått en skriftlig tilbakemeld. med gode tips til forbedring!! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Fra han som gir 1 Lenke til kommentar
h-a Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Fin adventsstemning her. Det ble likevel noe dystert, og jeg tror det skal være mulig å få frem mer detaljer i skyggepartiene ved å lysne dem. Kanskje hele bildet er i mørkeste laget, men det er mer en smakssak. Så er det noe med overgangen mellom fjell og himmel som ikke stemmer. Overgangen blir for skarp i venstre del. Kanskje shadows/highlights er tilstrekkelig å bruke. Vanskelig å si. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Eit naturens bilde-fint lys/farger Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 For det første, de som gir 1 er vanligvis for feige til å stikke fram hodene... så ikke bry deg om dem. Men bilde er greit det. Opplever imidlertid at de to trærne blir litt for sentrerte og det gjør kompet litt bastant og tungt. Det ideelle her ville vært om det treet til venstre ikke hadde vært med... Så neste gang må du ta med motorsaga 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Et fint naturbilde med fint lys i mørketiden ;-) Lenke til kommentar
Geir Lundli Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Grattis med bilde i Nordnytt Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Flot udsyn, godt lys og gode farver - træet til venstre blev overkomplet i kompositionen i mine øjne Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Grattis med bilde i Nordnytt Takk!!! Geir!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg