Liddie123 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Typen min har kjøpt en utrolig dyr gave til meg har jeg fått vite tror den ligger på 5 tusen eller mer. jeg har ikke jobb så kan desverre ikke gi noe til den prisen, han vet det. vi har vert sammen i 2 måneder så vet ikke hva jeg kan kjøpe, men vil ikke kjøpe klær. vil kjøpe noe som betyr noe helst for eksempel slik som ett smykke er for en jente viss dere kjønner:P men må ikke være det alså. hva er noe alle gutter liker og blir glad for mellom 1000.- og 2000.-, eller rundt det. kan kjøpe flere ting. han er ikke gamer btw! TRENGER MASSE TIPS Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hva med en ordentlig fin klokke? 1 Lenke til kommentar
Liddie123 Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 typen min er 18 viss det også er til hjelp Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva liker han, og hva slags type er han, pappagutt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå