carina87 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hei jeg kan svært lite om data åsånn, så søker hjelp her i håp om å få fullført videon jeg lager. lager en videosamling med flere videoklipp+bilder med musikk i windows movie maker, første videon klarte jeg fint og lagre, men det var ett bilde inni der, som fucka opp hele greia og gjorde at filmen bare stoppet opp. Nå har jeg laget en ny video, og den ser ut til å fungere fint når jeg spiller den av i movie maker programmet, men jeg får ikke lagret den Feilmeldingen som kommer opp sier følgende: noen som har peiliing på windows movie maker? Jeg får ikke lagret filmen jeg har laget... på feilmeldingen står det følgende " windows movie maker cannot save the movie to the specified location. Verify that the original source files used in your movie are still available, that the saving location is still available, and that there is enough free disk space available, and then try again" ??? jeg fikk jo til å lagre sist jeg prøvde... alt som står i meldingen har jeg prøvd, har nok plass, prøvd å lagre andre steder og bildene brukt i videon er fortsatt tilgjengelige. ett lite spørsmål til, når jeg(om jeg) klarer å lagre videon, så blir dette en video med litt annerledes format enn vanlig avi? hvordan brenner jeg dette på dvd? TAKK til deg som kan hjelpe meg!! :new_woot: Lenke til kommentar
carina87 Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Noen som vet eller?? dette er kriiise, og det haster.. skal være en gave og må få ferdig videon snaaarest Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er noen flinke som kan hjelpe deg her, men de er sikkert ikke oppkoblet for øyeblikket Hva med og beskrive hvilken maskin du har, hvor stor filmen er på og hvor mye diskplass du har igjen, siden jeg har en mistanke til at du begynner og få for lite av det. Ta gjerne en diskopprydning, det vil gjøre din maskin litt raskere og du får frigjort diskplass. Lenke til kommentar
carina87 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Det er noen flinke som kan hjelpe deg her, men de er sikkert ikke oppkoblet for øyeblikket Hva med og beskrive hvilken maskin du har, hvor stor filmen er på og hvor mye diskplass du har igjen, siden jeg har en mistanke til at du begynner og få for lite av det. Ta gjerne en diskopprydning, det vil gjøre din maskin litt raskere og du får frigjort diskplass. takk for svar, jeg har en packard bell med 3 gb ram og 320 gb harddisk(ikke like mye nå da) amd atlon x2 dualcore prosessor ql60 jeg har 96 gb ledig på harddisken og når jeg skal lagre filmen så står det at det kreves 167,69 mb så det skal ikke være noe problem. kan jo uanset prøve en diskopprydding, men det som er så rart er at jeg fikk jo lagret film nr 1, men etter at jeg gjorde om litt på filmen så går det jo ikke :S Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nok minne og plass ser det ut til. Du kan google hele feilmeldinga Tror du må spesifisere. Du åpner film1, redigerer og lagrer. Hva lagrer du som? film2? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ja, har den samme filnavn så kan det bli vanskelig og lagre. Lenke til kommentar
carina87 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Ja, har den samme filnavn så kan det bli vanskelig og lagre. nei lagrer med ett annet filnavn, skjønner ikke hva som er feil.. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 ett lite spørsmål til, når jeg(om jeg) klarer å lagre videon, så blir dette en video med litt annerledes format enn vanlig avi? hvordan brenner jeg dette på dvd? Windows Movie Maker kan da lagre filer i vanlig DV-AVI-format, i tillegg til en mengde WM-formater. Filene må konverteres til MPEG2, som er standarden for DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå