Gå til innhold

Skyrim ødelagt for alltid?

Anbefalte innlegg

New Vegas på PS3 er fortsatt ødelagt, så jeg har ingen forhåpninger... Angrer på at jeg kjøpte til PS3 nå ja...

Kommer til å anskaffe meg PC og 360 versjonen fra piratebay med GOD samvittighet!

Da fraråder jeg deg å skaffe 360-versjonen. Det er godt mulig at problemet oppstår der og, men etter mye lengre spilletid. 512MB shared er ikke så mye å gå på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg ikke tar feil så sa han tidligere utvikleren at problemet med lag på PS3 oppstår etter lang tids spilling(60 timer +?) når spillet får stadig flere ting å huske på.

Han kisen der har ikke spilt så lenge på den saven med tanke på at han er lvl 32 der, det er med andre ord en stor sannsynlighet for at han ikke har spilt nok til at problemene har oppstått enda.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal det alltid være så lite ram i konsoller? På PC er jo Ram en av de mest lønnsomme oppgraderingene en kan gjøre.

At en konsoll ikke trenger like mye ram som en PC er greit nok, men når konsollene nesten alltid får problemer med for lite Ram er det merkelig at det ikke er mer prioritert.

Når 360 og PS3 kom var det ihvertfall vanlig å ha 1-3GB ram i datamaskiner, mens begge disse konsollene har skarve 512mb på deling mellom skjermkort og resten av systemet.

For lite Ram var også et problem for PS3 versjonen av RAGE (ironisk nok også utgitt av bethesta) som hos mange spillere skapte håpløst mye pop ups.

Lenke til kommentar

Hahaha, er det så lange load times på PS3(X360), selv med SSD? På tide for konsoll produsentene å rulle ut litt nyere hardware kanskje?

Meget glad for at jeg har Skyrim på PC, jeg rekker ikke en gang å få opp objektet på loadingscreen før det er ferdig lastet :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hahaha, er det så lange load times på PS3(X360), selv med SSD? På tide for konsoll produsentene å rulle ut litt nyere hardware kanskje?

Meget glad for at jeg har Skyrim på PC, jeg rekker ikke en gang å få opp objektet på loadingscreen før det er ferdig lastet :p

Jeg har ikke engang en kjapp PC, og jeg har ikke SSD-harddisk. Likevel får jeg knapt tid til å lese informasjonen på loading-skjermene... Hvorfor er konsollversjonen så mye treigere MED SSD?

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Venter spent på respons fra deg. Har vurdert SSD til min ps3 da jeg synes at den bråker mye. Litt usikker om det er blu-ray eller HD.

Det er nok Blueray drevet som bråker. Synes ikke PS3 bråker så ille da sammenliknet med 360'en. SSD gjorde nytten på Skyrim i allefall. Mye mindre lag, og mye kjappere lasting av teksturer. Og mye billigere enn å kjøpe ny pc :roll:

Lenke til kommentar

Kjøpte en SSD for å teste.. Skal rapportere om det virker for meg :roll:

Hvis ikke slenger jeg den i PC'en :p

Venter spent på respons fra deg. Har vurdert SSD til min ps3 da jeg synes at den bråker mye. Litt usikker om det er blu-ray eller HD.

PS3 bråker? Da burde du nok åpne opp og børste støv. Viften ligger på bunn, så er litt jobb, men jeg gjorde det for 3-4 uker siden, og nå kan jeg ikke høre PS3en min over den lille laptopen min.

Lenke til kommentar

Det er nok Blueray drevet som bråker. Synes ikke PS3 bråker så ille da sammenliknet med 360'en. SSD gjorde nytten på Skyrim i allefall. Mye mindre lag, og mye kjappere lasting av teksturer. Og mye billigere enn å kjøpe ny pc :roll:

Arg.. Har mistenket at det var blu-ray som bråkte ja. Er veldig følsom mot lyd i stuen min :) Har nylig kjøpt den nye dekoderen til CD, og den lager ikke noe som helst lyd :w00t:

Men selvfølgelig SSD. Skal, skal ikke :hmm:

Hva kostet det, og har du link til den?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Arg.. Har mistenket at det var blu-ray som bråkte ja. Er veldig følsom mot lyd i stuen min :) Har nylig kjøpt den nye dekoderen til CD, og den lager ikke noe som helst lyd :w00t:

Kjøpte en Intel 320 80gig med hjem på døren tilbudet til MPX =)

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=630644

Ble det noe forandring?

Lenke til kommentar

Kjøpte en Intel 320 80gig med hjem på døren tilbudet til MPX =)

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=630644

Ble det noe forandring?

Tja, ikke noe særlig i PS3'en.. Litt mindre lag. Kjøpte ny pc og hev SSD'en i den og lastet dritten ned på Steam i stedet :roll:

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke Sony sin feil i dette tilfellet. Jeg er enig i at 256MB RAM til system er ekstremt lite, men Sony har lagt ut helt krystallklare spesifikasjoner. Det er opp til utvikleren å programmere fungerende programvare til maskinvaren.

Det å si at Sony har skyld her er som å si at det er ARM sin skyld for at x86-kode ikke kjører på ARM.

Sykt å tenke på at moderne mobiler idag har 3-4 ganger mer ram :ph34r:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...