SuperSjantis Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) I snart en måned har vi(en god del av oss) kunne kost oss med dette spillet, skal det gå mot slutten allerede? Det har vært en del bugs fra dag én, men etter siste patch har ting visstnok bitt værre. Er TES: Skyrim virkelig ødelagt for alltid ? Selv har jeg 98,9 timer spillt de siste to ukene, og har ikke merket noen ting(PC). Hva med dere på konsoll? Endret 5. desember 2011 av Reap Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Yup, det er bare og kaste det i søpla. Ødelagt for alltid faktisk. :!: Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 At det er ødelagt for alltid er vel å dramatisere det for mye ja Men når en høyt profilert utvikler mener at spillet ikke kan fikses på PS3 må det vel ligge et eller annet i det "Etter 50-60 timer i spillet har du som spiller vært borti ganske mange individuelle ting, og dermed blir den fila som lagrer alle forandringene i objektene etter hvert stor og vond. Vi har hørt om folk som har en lagringsfil på over 15 MB og mer. Det er femten megabyte som dyttes inn i minnet hver gang du spiller. Det høres kanskje ikke mye ut, men for et spill som bare har satt av noen få megabyte til det, vil disse ekstra megabytene spise seg inn på det minnet spillet bruker til helt andre ting. Som en kreftsvulst vil den bare ligge der og bli større og verre, og til slutt vil ikke spillet lastes i det hele tatt." Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kast det!!!! Det der hørtes dritskummelt ut. Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Litt frysing i loading a spillet etter den siste updaten men .... thats it Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Litt frysing i loading a spillet etter den siste updaten men .... thats it Du får trøste deg med at det blir værre Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Ferdig med skyrim Det går vel ikke an å bli helt ferdig med Skyrim? Main-quest er jo ingenting ^^ Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Snufs......jeg har ikke begynt engang...... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg er sikkert en av flere som bruker litt lengre tid enn andre å runde Skyrim og andre spill pågrunn av andre spill og diverse andre prioriteringer. Hvis det skulle skje at Skyrim kræsjer og blir uspillelig for meg når jeg klarer å pushe meg godt ut i spillet etter lang tid, si 6 måneder.. Vil jeg fortsatt ha mulighet til å få igjen pengene for spillet mitt ? Rettere sagt, hvor lang garanti tid er det på spill ? Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Holder med 297 timer med skyrim for denne gangen ... 1 Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Slike spill skal vel ikke spilles etter regelen om å bli ferdig fortest mulig . Slike spill må man nyte, dog har selv klart main-quest, men det har åpnet opp for mer spennende side-quests. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Slike spill skal vel ikke spilles etter regelen om å bli ferdig fortest mulig . Slike spill må man nyte, dog har selv klart main-quest, men det har åpnet opp for mer spennende side-quests. Har ennå ikke fullført main questet på noen av personene mine. Og ingen har kommet lengre enn level 45ish før jeg av en eller annen sær grunn finner ut at "Nææææh la oss starte på nytt". Skulle tro konseptet med sneaky thief/assassin burde bli kjedelig etter 3 ganger, men neida. Samme saken igjen men dog enkelte modifikasjoner på skills og perks. Denne gangen med mods og slikt og. har spilt såpass mye vanilla nå at det er på tide og leke med mods Feilen som TS henviser til gjelder vel først og fremst på PS3, så siden jeg spiller på PC føler jeg vel ingen frykt for at den skal plutselig swoope ned og ødelegge alt for meg. Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 xbox her, og har ikke lastet ned noen patch de siste ukene. Jeg regner heller ikke med at jeg vil være noe særlig rammet av feilen som PS3-folket opplever, men jeg vil ikke laste ned noen patch for sikkerhets skyld. Kanskje jeg gjør det når jeg har rundet spillet første gang og starter en ny karakter. Spillet funker fint, men jeg har opplevd at xboxen har låst seg noen få ganger når jeg har hatt litt vel lange spilløkter. Etter en restart har det fungert fint å laste inn siste savegame. Jeg har over 400 savegames nå, siden jeg nesten alltid lager nye, så jeg tror jeg bør slette en del av de snart. Er lvl 41 og har masse igjen på main quest, guild quests og diverse side-quests. Lenke til kommentar
thermos Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Faen altså. Betheseda lager så fantastiske spill, men jeg tror ikke de har testere i staben sin. Lurer på om noen av dem i det hele tatt spiller spillene de selv lager? Husker hvordan fallout 3 var på ps3. Jeg hadde alle dlcene og mot slutten var det ikke spillbart for min del. Ps3-en måtte restartes ca hvert 5 min. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvis jeg forstod artikkelen riktig, så putter den hele save-filen i RAM? Det tyder bare på elendig kode. De hadde løst store deler av problemet ved å modulere saves, og ikke laste hele save-filen, men bare i karakterens nærver. Ja, det ville muligens ført til framedrops når den loader ett nytt område, men spillet er ihvertfall spillbart. De kunne vel også brukt en form for virtuelt minne. Dette kan muligens bli ett problem på Xbox 360 også, men det vil ta flere spilltimer enn på PS3. 2 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Like mye Sony sin feil som ikke har slengt inn nok RAM i konsollen sin, som igjen gjør at utviklerne må finne finurlige måter å programere til konsollen på. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nei, det er ikke Sony sin feil i dette tilfellet. Jeg er enig i at 256MB RAM til system er ekstremt lite, men Sony har lagt ut helt krystallklare spesifikasjoner. Det er opp til utvikleren å programmere fungerende programvare til maskinvaren. Det å si at Sony har skyld her er som å si at det er ARM sin skyld for at x86-kode ikke kjører på ARM. 4 Lenke til kommentar
GSM Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 New Vegas på PS3 er fortsatt ødelagt, så jeg har ingen forhåpninger... Angrer på at jeg kjøpte til PS3 nå ja... Kommer til å anskaffe meg PC og 360 versjonen fra piratebay med GOD samvittighet! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Gamle utdaterte spillmotorer ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå