negnirty Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Grunnen til den manglende påfylling av ringetid, er for at Telenor er for dyrt å ringe med. Da kunne du jo ha byttet til en billig-operatør for lenge siden og unngått hele problemet. Det er også det jeg har gjort. For lenge siden. Hæ? Du fyller ikke på fordi det er dyrt å ringe? Etter sigende skulle du vel da fylt på oftere? Og hva skal du da med et nummer du ikke bruker i så fall? Og dersom du allerede har byttet operatør "for lenge siden", hva er da problemstillingen her? Eller er du bare ute etter å klage? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå