to88he Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Jeg vil gjerne skryte av AKAM forumet og hvor flinke de fleste her inne er til å møte nye medlmmer med en god tone(kanskje bedre enn tilsvarende forum andre steder). Jeg personlig synes stemningen på vårt forum er immøtekommende og tolerant. Dette gjør at terskelen for å lage nye tråder er lav på vårt forum. Dette er bra! Jeg håper at forumet her på AKAM kommer til forbli et forum for massene. Og at terskelen er lav for å skrive nye innlegg her. Ikke at forumteksten din blir analysert av en eller annen journalist som skal krakke på hver minste kommafeil. Det er tross alt ikke avisartikler som puliseres på slike steder. Dette er ment som en tankevekker, kanskje særlig til meg selv og de andre som er fast inventar på forumet her. Forumet er ikke her for våres skyld, husk det. La ikke slike ting spre seg til vårt forum. Endret 5. desember 2011 av to88he Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Da burde man begynne med å ikke slenge med leppa mot andre forumer, det kommer aldri noe godt ut av og rakke ned på andre medmennesker. Lenke til kommentar
to88he Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Da burde man begynne med å ikke slenge med leppa mot andre forumer, det kommer aldri noe godt ut av og rakke ned på andre medmennesker. Jeg tar den Nautica. Har endret litt på teksten. Men dette er noe jeg selv har opplevd, og det kan oppleves for mange som et overgrep som gjør at de vergrer seg mot å skriv inn nye innlegg. Alt jeg sier er at vi må fortsette i den gode "steamen" vi er inne i her på forumet. Endret 5. desember 2011 av to88he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå