Cilia Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Okei, greia er den at kjæresten min ønsker seg denne til jul: http://www.webhallen.com/hardvara/113022-ocz_intern_ssd_120gb_vertex_2_e_series_sata_ii_2.5 Han er svensk, og Webhallen frakter desverre ikke til Norge. Jeg er ikke tekninsk anlagt og jeg klarer ikke med sikkerhet å finne den samme på en annen nettbutikk, er redd for å kjøpe feil. Kan noen hjelpe meg med å finne en nettside med nøyaktig den samme disken, som frakter til Norge? Eller vet noen om de selger sånne i en eller annen butikk i Oslo? Lenke til kommentar
johome Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Sjekk her Men hvorfor kjøpe fjorårets SSD , når etterfølgeren Vertex III , med mye råere specs koster omtrent det samme/litt mere ? Endret 5. desember 2011 av johome Lenke til kommentar
Cilia Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Tusen takk Johome:) Fordi jeg ikke ante at det finnes en nyere versjon:P Kunne du sendt meg link til vertex III også? For det er vel klart jeg heller burde kjøpe en nyere versjon om det finnes en:) Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Her Nå må jeg bare samtidig advare deg litt , om at det har vært litt problemer med disse SSD'ene. Det ser ut til å løse seg ved en firmware oppgradering. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tror de fleste vil anbefale å kjøpe mer stabile disker ala Intel eller Crucial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå