Gå til innhold

Asus X53SV i5/i7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen forskjell på spillytelsen på en maskin med GT540 og i5 eller i7 cpu. Begge yter det samme i spill da det er grafikkortet som bestemmer spillytelsen i en bærbar.

Skal du opp i ytelse så er vel neste kort opp GT555 som er bittelitte grann bedre enn GT540.

Nå er ingen av disse kortene spesielt godt egnet til de tyngste spillene fra 2011 ala f.eks. BF3.

Skal du ha kort som drar slike spill i noenlunde oppløsning så må du opp i GTX560 grafikk, og da koster den rimeligste modellen Asus G53SX, 7999kr hos Dustin.

Lenke til kommentar

Bærbare maskiner er ikke akkurat lagd for å oppgraderes. Noen merker er lettere å få oppgradert enn andre som Alienware og Clevo, men hvordan Asus stiller seg til slikt vet jeg ikke men jeg er veldig tvilsom til at det er en opsjon.

Så skal du ha en bærbar med god ytelse så er svaret og kjøpe den beste du ikke har råd til med en gang. :yes:

Lenke til kommentar

Bærbare maskiner er ikke akkurat lagd for å oppgraderes. Noen merker er lettere å få oppgradert enn andre som Alienware og Clevo, men hvordan Asus stiller seg til slikt vet jeg ikke men jeg er veldig tvilsom til at det er en opsjon.

Så skal du ha en bærbar med god ytelse så er svaret og kjøpe den beste du ikke har råd til med en gang. :yes:

ok takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...