cyvey Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 skal kjøpe meg pc til litt spill osv så lutre jeg på om det er noen stor forskjell på maskinene? andre modeller til 5.500 kr som egner seg bedre? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er ingen forskjell på spillytelsen på en maskin med GT540 og i5 eller i7 cpu. Begge yter det samme i spill da det er grafikkortet som bestemmer spillytelsen i en bærbar. Skal du opp i ytelse så er vel neste kort opp GT555 som er bittelitte grann bedre enn GT540. Nå er ingen av disse kortene spesielt godt egnet til de tyngste spillene fra 2011 ala f.eks. BF3. Skal du ha kort som drar slike spill i noenlunde oppløsning så må du opp i GTX560 grafikk, og da koster den rimeligste modellen Asus G53SX, 7999kr hos Dustin. Lenke til kommentar
cyvey Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 ok, takk men hvor mye koster et bra skjermkort vist jeg skal kjøpe det i ettertid? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Bærbare maskiner er ikke akkurat lagd for å oppgraderes. Noen merker er lettere å få oppgradert enn andre som Alienware og Clevo, men hvordan Asus stiller seg til slikt vet jeg ikke men jeg er veldig tvilsom til at det er en opsjon. Så skal du ha en bærbar med god ytelse så er svaret og kjøpe den beste du ikke har råd til med en gang. Lenke til kommentar
cyvey Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Bærbare maskiner er ikke akkurat lagd for å oppgraderes. Noen merker er lettere å få oppgradert enn andre som Alienware og Clevo, men hvordan Asus stiller seg til slikt vet jeg ikke men jeg er veldig tvilsom til at det er en opsjon. Så skal du ha en bærbar med god ytelse så er svaret og kjøpe den beste du ikke har råd til med en gang. ok takk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Merk at du får sinnsvakt mye bedre ytelse i en stasjonær spillmaskin kontra en bærbar, og det til en betydelig lavere pris. En stasjonær spillmaskin til 6000kr kjører sirkler rundt en bærbar til 12000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå