Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Når man kan sole seg etter avsluttet kur? (Roaccutane)

Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Har ikke peiling, men gi meg tilbakemelding på hvordan det går da. Venter selv på time hos hudlege og håper på Roaccutaneom også broren min har brukt mye pga mye kviser. Bivirkningene er vist helt jævlige.

Skal gjøre det. Gruer meg litt med tanke på bivirkingene.

Men nå er jeg så lei alt sammen, og jeg kjenner mange som har fått bra resultater,

så det er verdt sjansen. Hvis bivikingene tar av helt, kommer jeg nok sannsynligvis

til å slutte. Får se og håper på det beste!

Lenke til kommentar

Du kan sole deg etter 3-4 dager etter avsluttet kur. Når det er sagt, så kommer bivirkningene an på hvor stor dose du tar. Jeg gikk på det i en 5 måneder og fikk heftige bivirkninger som flassing og svie over hele kroppen, blodsprukne lepper og lite energi fysisk. Fikk også psykiske bivirkninger som lett depressive virkninger samt et voldsomt temperament. Men resultatet ble bra nok, angrer ikke ett sekund nå som jeg er ferdig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Du kan sole deg etter 3-4 dager etter avsluttet kur. Når det er sagt, så kommer bivirkningene an på hvor stor dose du tar. Jeg gikk på det i en 5 måneder og fikk heftige bivirkninger som flassing og svie over hele kroppen, blodsprukne lepper og lite energi fysisk. Fikk også psykiske bivirkninger som lett depressive virkninger samt et voldsomt temperament. Men resultatet ble bra nok, angrer ikke ett sekund nå som jeg er ferdig!

Takk for svar.

Jeg skal ta 2 piller til middag i 2 uker, deretter øke til 3. (20mg)

Spent!

Men med soling mener jeg altså solarium.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Jeg skal ta 2 piller til middag i 2 uker, deretter øke til 3. (20mg)

Spent!

Men med soling mener jeg altså solarium.

Det er ikke noe monster-dose, så du vil nok ikke få veldig sterke bivirkninger. Men du vil absolutt kjenne på dem! ;) Og ja, vet at du mente solarium :) Bare å kjøre på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...