raket Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg skal ta moped lappen i morgen, og jeg lurer på hvordan man måler ut bremselengde. Jeg har allerede failet en gang på prøven... Har kjøpt prøve på teoritentamen.no og prøve.no flere ganger, blir jo robbet... trenger litt hjelp også, hvis dere kan hjelpe. tusen takk. Lenke til kommentar
xPoperz Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Du burde lese i boken, også ta prøver Endret 5. desember 2011 av xPoperz Lenke til kommentar
raket Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Du burde lese i boken, også ta prøver Har tatt prøvene, men har ikke boken. Lenke til kommentar
xPoperz Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Du burde lese i boken, også ta prøver Har tatt prøvene, men har ikke boken. Vil anbefale deg å skaffe den, sikkert noen venner som har den Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det kan hjelpe med et søk på Google. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Du trenger ikke kunne noe avansert fysikk for å ta mopedlappen. Tror du greier deg lenge med at dobbel fart gir firedobbel bremsestrekning. Da trenger du bare et tall å ta utgangspunkt i. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Håper det er i orden å spørre her istedet for å opprette et nytt emne: Hvor gjør dere av den delen av vognkortet som skal medbringes under kjøring? Har dere i det hele tatt denne med? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 De fleste mopeder har vel en boks hvor man kan oppbevare ting? På min første moped, så la jeg vognkort i en boks under setet (var enkelt å ta av setet). På lettsykkelen så hadde jeg en verktøyboks på utsiden, hvor jeg la vognkort og litt verktøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå