Gå til innhold

Hvordan få tak i en GBA før jul?

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjæresten min nevnte for en stund siden at han ønsket seg en Gameboy Advance, men det ble ikke til at han kjøpte. Jeg tenkte derfor at det kunne være en gøy gave å gi ham til jul. Problemet er bare at jeg ikke er så veldig bevandret i denne spillverdenen selv, så jeg er lit stuck.

For det første: Jeg TROR det var en GBA SP han snakket om da han vuderte å kjøpe selv, men jeg er ikke 100 % sikker. Vil SP være det beste valget, eller skal jeg gå for en micro eller en vanlig GBA?

For det andre: HVOR får jeg tak i en godt brukende GBA?? Vet det ligger et par ute på finn.no, men jeg, med mine manglende kunnskaper på orådet, har ikke mulighet for å vurdere om de er noe tess eller ikke... Finnes det andre sider hvor jeg kan få tak i en GBA?

Siden julen nærmer seg med stormskritt bør nettbutikken eller selgeren befinne seg i Norge eller nærmeste omegn.

På forhånd tusen takk for svar! Håper på mange nyttige tilbakemeldinger :)

Hilsen fra en som vil overraske kjæresten med noe nerdete til jul :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis poenget bare er å spille GBA spill er det som nouse4aname skriver like greit å kjøpe en DS. Bare pass på å kjøpe en Nintendo DS lite, og ikke DSi eller DSXL, da de to sistnevnte ikke har GBA muligheter.

Hvis derimot poenget er å spesifikt ha en GBA maskin som en slags samlegjenstand så tror jeg nok du må kjøpe maskinen av private eller fra utlandet. En GBA micro eller SP er da å anbefale siden den opprinnelige GBA maskinen ikke har en skjerm som lyser (vanskelig å forestille seg i dag, men like fullt sant xD)

Lenke til kommentar

Takk for svar :)

Poenget er delvis å spille GBA spill, og delvis å ha en GBA maskin. Vi har en DS, men den har dessverre tatt kvellen... Så dersom vi skal ha en ny DS i hus, vil det bli en 3DS ;) Og da trenger kjæresten en GBA maskin for å spille GBA spill.

Jeg regnet med at det ikke lenger var mulig å skaffe ny GBA fra butikk, så jeg lurte i hovedsak på hvor jeg kan få tak i en som er brukt, men som fortsatt er i god stand.

Jeg skal se på http://buysomethingnew-at123.com/, men kom gjerne med flere tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...