Gå til innhold

Kurser i web utvikling? (BERGEN)

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på om noen det er noen som vet om noen kurs for web utvikling? Eller om det er verdt å ta?

Jeg har nemlig googlet det og da fant jeg noe på "kursguiden.no" med forskjellige priser osv. men er fortsatt nysgjerrig på hvilket jeg bør ta og om det virkelig er verdt det.

Jeg ønsker å lære det å kunne utvikle en hel nettside med kanskje per dags dato design. ikke noe gammelsdags :)

Noen som har tips til dette? Takk på forhånd :)

PS: Bor i Bergen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt usikker ettersom jeg ikke har grundig undersøkt det.

Jeg gikk 2 år på bygg i vdg. og snart utlært lærling. Jeg gikk allmenn påbygg for kompetansen men strøyk ett fag, som jeg må ta opp igjen før jeg får kompetansen. TROR JEG.

Lenke til kommentar

Ta kontakt med skolen du gikk på og finn ut av det. Ta evt. opp igjen det faget du mangler. Har du studiekompetanse har du mange flere muligheter. Da kan ta webutviklingsfag på høyskole eller universitet. Er rimelig sikker på at du kan ta kun det eller de fagene du er interessert i. Det blir mye billigere og bedre enn disse kursene som tilbyr 3-dagers html-kurs for 6000,-. Er du heldig kan du hoppe på et fag som begynner etter nyttår, men sannsynligvis må du søke til våren og vente til høsten.

Lenke til kommentar

Ta kontakt med skolen du gikk på og finn ut av det. Ta evt. opp igjen det faget du mangler. Har du studiekompetanse har du mange flere muligheter. Da kan ta webutviklingsfag på høyskole eller universitet. Er rimelig sikker på at du kan ta kun det eller de fagene du er interessert i. Det blir mye billigere og bedre enn disse kursene som tilbyr 3-dagers html-kurs for 6000,-. Er du heldig kan du hoppe på et fag som begynner etter nyttår, men sannsynligvis må du søke til våren og vente til høsten.

3 dager for 6000 kr?! Er jo rimelig lite du kan mekke med bare HTML, også. Websidemessig, tenker jeg.

Det finnes jo tusenvis av webdesign-tutorials der ute, så jeg ville kanskje begynt her. Jeg fikk en ukes basic opplæring i web på skolen, og klarte å lage en tradisjonell webside med litt hjelp fra youtube.

Dersom du går på høyskole så får du jo alt, samtidig som folk ser på deg som mer erfaren og seriøs dersom du vil jobbe med det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...