kongefritt Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Frekke dådyr! prøv å velt de da, så kan jeg ta meg av de litt mindre dyra.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Frekke dådyr! prøv å velt de da, så kan jeg ta meg av de litt mindre dyra.. Dådyr er fine på første blikket, men fy faan å stygge lyder de lager når du åpner kjeften... Skulle nesten tru det var dagen der på over en doskål jo... Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 liker kun dådyr når de er utstoppa jeg. da er de søøøøøøøøøøøøøte. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 liker kun dådyr når de er utstoppa jeg. da er de søøøøøøøøøøøøøte. ...og harmløse... Man kan denge de så mye man vil uten at de gjør noe igjen... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 liker kun dådyr når de er utstoppa jeg. da er de søøøøøøøøøøøøøte. ...og harmløse... Man kan denge de så mye man vil uten at de gjør noe igjen... Feig eller?? One on one mot rådyr er mænnesport! [/off-topic] Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Feig eller?? One on one mot rådyr er mænnesport! [/off-topic] har hatt det jeg ! Han gjemte seg inne i motorrommet på bilen og ville faan ikke ut igjen... Og når jeg fikk dratt han ut så bare lå han på bakken, feig faan... Så jeg bare lempen han i grøfta og dro hjem.... Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 liker kun dådyr når de er utstoppa jeg. da er de søøøøøøøøøøøøøte. Vi kan stoppeut ei ku for så å velte den Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 en jeg kjenner kjørte over bambi i vinter.. han sku tilbake til lanet vi var på.. plutselig kom bambi ut i veien.. hadde aldri sett et rådyr så høyt i lufta sa han. men han var snill å donerte kjøttet til gammlehjemmet så dem skulle få litt god mat da. og bilen hans ble vrak Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Man har da ikke lov til å beholde dyr man kjører på? Skal man ikke melde fra til en eller annen instans elns? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Joda. Man må nok det. Men hvorfor ikke bare begynne på jakt og lovlig skyte og ta invollene demmes og spre dem utover? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Man har da ikke lov til å beholde dyr man kjører på? Skal man ikke melde fra til en eller annen instans elns? Man kan fint ta det selv... Da jeg meiet ned et rådyr så døde det momentant, ringte onkel og de sa "kast den i grøfta så henter vi den" , jeg hadde ikke interesse av ha den i bilen der det rant blod ut av øya på den som hang nede ved halsen , så jeg blakk den i grøfta og kjørte videre så langt bilen orket.... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 "]jeg løper ut på nærmeste jorde å velter noen kuer.. Nja, vi hr lite kuer her for tiden, men det går noen sauer snaue 7 meter fra der jeg sitter nå. rett utenfor kjellerstua. Vet ikke om det går ann å velte sauer men eg vet om en annen ting du kan gjøre med de sauene. Jepp, du kan jage de utenfor skråninger - de tynne beina dems, knekker som fyrstikker.. eller jage en flokk inn i en trang passasje - artig skue, når de "løper i høyden".. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kjedelig = Svare på kjedelige tråder... Morsomt = Svare på morsomme tråder... Enkelt og greit :smile: Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 knuser japanere i hjerter på nett! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 skrur på pc. ser film spiller gitar Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 skrur på pc. Mao... du kjeder det nå ?? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå