kongefritt Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 hvis du sitter hjemme eller på jobb/skole.. hva gjør du når du VIRKELIG kjeder deg? Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Går inn her og svarer på meningsløse poster.... Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 skrur på pc'ene kjeder du deg mindre ved å bare skru på pcne ? :D Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Når jeg kjeder meg og er sånn : Så : Poster jeg her Stikker på #oslo og asl'er jenter Ser på tv Eller ser en film. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Tar meg ein runde CS.. sjøl om det òg blit fort kjedlig Slår på TV'n, kanskje ser ein film.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Setter på en film, lufter bilen... Eller bare henger på IRC Lenke til kommentar
Josten Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Titter rundt i forumet, er på internett, spiller data, eller ser på en film Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 mange fulltimes wankere her eller? håper dere kjeder dere så ofte at den blir sår.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 skrur på pc'ene kjeder du deg mindre ved å bare skru på pcne ? :D Ja. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 mange fulltimes wankere her eller? håper dere kjeder dere så ofte at den blir sår.. Bare spør Mazda RX7. Med Wankel motor. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Som oftest så drar jeg til sigerfjorden til TRP, eller så går jeg på fjellet Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Slår vel på litt musikk, leser litt i boka mi (haikeren's), spiller litt, sender en melding i hytt og gevær (som regel enten til eksen eller til ei jeg prøver å bli sammen med), ser på tekst-tv (sporten, selvfølgelig)... Eller så spiser jeg... Fæl uvane det der, men det er som regel frukt eller grønt som går ned som kjedemat, så SÅ usunt er det vel ikke... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 dette gjør jeg når jeg kjeder meg Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Når jeg kjeder meg så finner jeg et eller annet å se på og starter shareaza. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Når jeg kjeder meg så *prøver* jeg å ringe noen venner og f.eks spørre om de vil bade eller no... (det gjelder når det er sommer og varmt og jeg ikke har pc)... Viss ikke så bare henger jeg på irc som en og annen idiot (ps. #hw.no er kjedlig uten Fake ) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 hvis jeg kjeder meg skikkelig så åpner jeg pc'en og prøver å finne nye kombinasjoner for katodene ellers spiller jeg cs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå