Gå til innhold

Spørsmål ang. leie av bil


Anbefalte innlegg

Vi skal reise til tyskland med bil :new_woot: Vi har regnet med at det er ca. 3000 kilometer tur/retur. vi skal reise i ca 5 dager. Jeg lurer på hvor er det billigst å leie bil? Vi bor i Oslo. Jeg har hørt at man må betale 3 kroner per kilometer ekstra i tillegg til den summen vi skal betale for å leie (for eksempel 5000 kroner). Håper noen kan hjelpe meg.

 

Har noen reist til Tyskland med bil før og kan si meg hvor mye dere kjørte hver dag og evt hvor mange pauser dere tok. Og hva er lurt å ha med?

 

hilsen en familie på 5 personer!

 

På forhånd takk.

Endret av protoneedhelp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi skal reise til tyskland med bil :new_woot: Vi har regnet med at det er ca. 3000 kilometer tur/retur. vi skal reise i ca 5 dager. Jeg lurer på hvor er det billigst å leie bil? Vi bor i Oslo. Jeg har hørt at man må betale 3 kroner per kilometer ekstra i tillegg til den summen vi skal betale for å leie (for eksempel 5000 kroner). Håper noen kan hjelpe meg.

 

Har noen reist til Tyskland med bil før og kan si meg hvor mye dere kjørte hver dag og evt hvor mange pauser dere tok. Og hva er lurt å ha med?

 

hilsen en familie på 5 personer!

 

På forhånd takk.

 

Her må du rett og slett finne ut hvor langt du skal kjøre for så å finne ut hvilket selskap og tilbud som er billigst for dine behov. Alle selskap tilbyr fri km.

 

Hvis du greier å få turen ned i 4 dager, så kan kanskje Avis sitt weekend-tilbud(ink fri km) være en ide?

 

Edit: Leste litt fort der, gitt...

3000km på 5 dager er såpass mye at jeg vil tro du kommer best ut av dette ved å betale for fri km.

Endret av nortridge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...