mobilen.no Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Verdens største mobiltelefon er et imponerende stykke teknologi. Test: Samsung Galaxy Note Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Sulter etter Galaxy Note og denne testen roer ikke lysta. Litt over 5000 kroner er fortsatt litt før gæli for en telefon imo. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 plast til 5000 kr? for noe tull 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Plast er ekstremt mye lettere å håndtere i praksis imo. Har hatt et par telefoner med metall deksel bak og de er ikke gode å bruke om vinteren. Kalde og ekle å bruke etter og ha ligget i lommen en stund. Plast er helt greit så lenge det er kvalitets plast og ikke plast som ripes bare man ser på det. 2 Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 plast til 5000 kr? for noe tull Ja tenke seg til! Plast i en mobil til 5.000,-! Hvor blir det av mobilene laget av titan, platina etc.?!!!??!! Men fra spøk til alvor; hva hadde du foreslått som materialet annet enn plastikk uten å heve prisen? Lenke til kommentar
CRF Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Konge! Tror HTC Edge vil konkurrere med denne. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 denne telefonen veier i plast 178 gram. skulle du hatt denne telefonen i kvalitet med f.eks de beste htc telefonene så hadde den sikkert rundet 200 gram og da blitt altfor tung. men tror nok denne frister nok til at prisen er verdt det, er ikke mange år siden 5000 kr var helt normalt for en mobil i toppklassen.. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Selv om jeg synes at SGS2 er tilnærmet smartegrensen når det gjelder mobil-størrelse, så var nå batterilevetiden på Note litt sexy. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Fikk denne på lørdag, og jeg tror ikke jeg har vært så fornøyd med en "mobil" før! La merke til et par ting som enten ikke er nevnt i testen eller som må rettes: - Det kan også nevnes at GPSen på denne er svært nøyaktig og ekstremt rask siden Note støtter både GPS og russlands svar på GPS - som heter GLONASS. - Bestiller man fra Tele2 eller Komplett så får man med Flip Case. Vet dog ikke om alle gjør det. - Videre har den ikke Super AMOLED Plus, men Super AMOLED HD. Det var vel det for nå Endret 5. desember 2011 av Steffen Moss 2 Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Har denne gorillaglass som sgs2? Konge telefon uansitt men bare lurer! Ønsker denne under treet Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ifølge Samsung, ja. Ifølge Corning (produsenten av GorillaGlass), nei. Men glasset er "forsterket" hva enn det betyr Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 plast til 5000 kr? for noe tull Enn om vi kaller plast for kevlar? Bedre da? Nå er det ikke kvelar i Note, men skjønn tegningna. Plast har kommet litt lengre enn de tingene du får når du har vært snill gutt hos tannlegen. 9 Lenke til kommentar
wafler Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 must...not...wank...argh 8 Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 plast til 5000 kr? for noe tullJa tenke seg til! Plast i en mobil til 5.000,-! Hvor blir det av mobilene laget av titan, platina etc.?!!!??!! Men fra spøk til alvor; hva hadde du foreslått som materialet annet enn plastikk uten å heve prisen? .. Og vekten Samsung vil ha lav vekt, si hei til plastikk. Byggekvaliteten er forresten veldig god og Note ser heller ikke billig ut, så hvorfor ikke plastikk? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Mobil med opptakfunksjon på FM radio har jeg aldri hørt om før er dette den første mobilen med denne funksjonen? Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Mobil med opptakfunksjon på FM radio har jeg aldri hørt om før er dette den første mobilen med denne funksjonen? Om jeg ikke husker feil, hadde alle Sony Ericssons "dumme" telefoner dette. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Min Sony Ericsson K810i kan ta opp fra FM. Eller, det kunne i hvert fall min gamle K710i. Ikke noe å trakte etter for så vidt. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Mobil med opptakfunksjon på FM radio har jeg aldri hørt om før er dette den første mobilen med denne funksjonen? Om jeg ikke husker feil, hadde alle Sony Ericssons "dumme" telefoner dette. OK. He he har ikke sansen for Sony Ericssons jeg heller. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Husker når jeg først hørte om denne og tenkte at dette var alt for stort for en mobiltelefon. Så har jeg sett den i virkeligheten og lysten til å bytte ut min galaxy tab 7" som brukes til musikk og GPS i bilen + mobilen med denne er blitt veldig stor. Synd jeg kjøpte en Nokia N9 for ikke veldig lenge siden, selv om den er en knallgod mobil den også Lenke til kommentar
theozH Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kjempebra anmeldelse, det er et skikkelig stykke teknologi! Men rart dere trekker ned for at den ikke kan betjenes med en hånd... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg