777fan Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Et GTX580 vil ikke kunne dra BF3 med alt på Ultra i 1920*1080. Dette kan forandre seg med den nye HD7000-serien til AMD. Men Skyrim skal du ikke ha problemer med, da det er en konsollport som krever mindre av grafikkortet. Endret 6. desember 2011 av Genius-Boy Lenke til kommentar
dannad Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) En ting å si, sjekk på dustin.no om du får det billigere. tipper du sparer noen kroner på dette Dustin Home har ikke alle varene på lager eller i sortimentet. Jeg sjekket også prisene mot hverandre og jeg vil ikke spare mye, ca. 100 kroner. Dustin pleier å være billigere enn Komplett på det meste, men i dag blir det Komplett som får bestillingen min Et GTX580 vil ikke kunne dra BF3 med alt på Ultra i 1920*1080. Dette kan forandre seg med den nye HD7000-serien til AMD. Men Skyrim skal du ikke ha problemer med, da det er en konsollport som krever mindre av grafikkortet. Jeg har lest flere tester og sett klipp på youtube at GTX 580 tar BF3 på ultra ganske greit med average FPS på 40-50. Uansett så har jeg foreløpig ikke planer om å kjøpe BF3 Endret 6. desember 2011 av dannad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå