bernini Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei Jeg kjøpte meg en Nokia 7210 for et par dager siden i spania. Har kjøpt telefoner der før og da har de alltid hatt norsk språk, men ikke denne. Går forsåvidt greit med engelsk på menyene, men det er litt greit å ha norsk ordbok. Går det an å legge inn norsk språk på mobilen? Takker for svar. - gordito Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 lever inn mobilen din på service hos ett verksted. dem kan oppgradere sw, ( norsk sw ) husk å ta med kjøpskvittering. ellers koster dette 200 kr... Lenke til kommentar
bernini Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Det med kvitteringen blir litt vanskelig, siden den ligger i spania og jeg er i norge, kan sikkert få den sendt opp hit men det hjelper vel ikke siden den er kjøpt der nede. 200 kr var ikke så fryktelig dyrt heller da. Takk for svar - gordito Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Må den være kjøpt samme sted som verkstedet er for å få det gratis? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 hvor du har kjøpt den skal ikke bety noe særlig. Ikke på norsk garanti i hvert fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå