sirk800 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 hey vet dere om noen bra spill under hundre lapen. liker veldig godt rpg takker for alle svar Lenke til kommentar
Mektig Flamme Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Terraria! Er kjempe artig. Husker ikke hvor mye jeg betalte, men var ikke over 100 kr. Du burde sjekke det ut vis du er inn for slike Indie, Adventure, Action spill! Det ser kanskje ut som "2d Minecraft" men kan love deg at det er langt ifra noe nærme minecraft! EDIT: Kjøpes på Steam. Endret 5. desember 2011 av Mektig Flamme 2 Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Terraria! Er kjempe artig. Husker ikke hvor mye jeg betalte, men var ikke over 100 kr. Du burde sjekke det ut vis du er inn for slike Indie, Adventure, Action spill! Det ser kanskje ut som "2d Minecraft" men kan love deg at det er langt ifra noe nærme minecraft! EDIT: Kjøpes på Steam. har det fra før Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Anbefaler at du sjekker ut GoG.com - og dets RPG-kategori. Mange klassikere der, samt også en del nyere spill. 2 Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Som nevnt er det mange klassikere på GoG. Ville ha starta med Arcanum + Fallout 1 og 2. 1 Lenke til kommentar
Madlib Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Så du likte RPG-er, det her skal visst være veldig bra, har bare hørt godt om det. http://store.steampowered.com/app/32370/ Det sammme om dette spillet, men det er ikke et rpg-spill. http://store.steampowered.com/app/48000/ Og sist men ikke minst, http://store.steampowered.com/app/3830/?snr=1_5_9__13 Tre kule spill du sikkert kan finne mye glede i. Lenke til kommentar
Mektig Flamme Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vis du virkelig, virkelig vil ha et bra spill så må du nesten slenge inn to hundrelapper til å kjøpe deg Skyrim! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Elder Scrolls 1: Arena og Elder Scrolls 2: Daggerfall kan lastes ned gratis og lovlig. 2 Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Legger du til 8 kr på budsjettet ditt så kan du f.eks kjøpe Bastion på steam. 2 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Bastion er på tilbud for øyeblikket, 14t igjen av tilbudet fra skrivende stund Kjøpte det tidligere i dag, men har ikke testet det til nå. Edit: Kanskje greit å si hvor tilbudet er, det er på Steam. Endret 8. desember 2011 av CurSe Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Bastion er et av de beste spillene jeg har spilt på årevis! Anbefales på det sterkeste. *rettskriving* Vis du virkelig, virkelig vil ha et bra spill så må du nesten slenge inn to hundrelapper til å kjøpe deg Skyrim! Hvor fant du Skyrim til 200? Endret 8. desember 2011 av klakkelakk Lenke til kommentar
Mektig Flamme Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Bastion er et av de beste spillene jeg har spilt på årevis! Anbefales på det sterkeste. *rettskriving* Vis du virkelig, virkelig vil ha et bra spill så må du nesten slenge inn to hundrelapper til å kjøpe deg Skyrim! Hvor fant du Skyrim til 200? Ops, ja tenkte at vis han hadde 100 kr på budsjettet. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Sjekk ut indie bundles, feks. Huble Indie Bundle eller Indie Royale Konseptet er at det blir valgt ut 3-6 "indie spill" (dvs. spill som ikke har en utgiver, i alle fall ikke en stor en), og du kan betale akkurat hva du vil. Ja, det stemmer, alt fra 1 cent til 100 000 dollar. Betaler du over gjennomsnittet, som ligger mellom 4 og 6 dollar, så får du gjerne med et par spill ektra. Spillene du får er sjeldent RPGer, og er kanskje ikke spillene som blir forgudet av den gjennomsnittlige gameren, men det er veldig mange nytenktende spill, mange gode spill, og jeg kan garantere at du ikke kommer til å få noe like kjedelig som CoD(ikke alltid, that is). Noen av spillene kan virke like enkle som flash baserte spill, og dermed kan det føles rart å betale for dem, men når du en gang kommer borti et spill som virkelig treffer, da er du frelst (for min del var det Braid). 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 anbefaler hver og en og dra på Steam akkurat nå. sinnssyke tilbud. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Sjekk ut indie bundles, feks. Huble Indie Bundle eller Indie Royale Konseptet er at det blir valgt ut 3-6 "indie spill" (dvs. spill som ikke har en utgiver, i alle fall ikke en stor en), og du kan betale akkurat hva du vil. Ja, det stemmer, alt fra 1 cent til 100 000 dollar. Betaler du over gjennomsnittet, som ligger mellom 4 og 6 dollar, så får du gjerne med et par spill ektra. Må si at jeg digger Humble Bundle! Betalte 20 dollar (120 kr) for Trine og noen ganske kule third person shooters der for noen måneder siden. Som Linux Bruker er Humble Bundle gull verd siden alle spillene fungerer på tvers av alle plattformene (OS10/Windows/*nix). Ellers vil jeg også poengtere at man kan velge hva pengene skal gå til. Vi man gi 100% til EFF er det helt OK og man har da kjøpt noen kule spill og god samvittighet for en fin fin penge anbefaler hver og en og dra på Steam akkurat nå. sinnssyke tilbud. Så det du! Vurderer å kjøpe det Orke tower defence spillet, så gøy ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå