xballerina Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hei! Skal kjøpe tv-serie i gave til foreldrene mine. De har allerede sett Prison Break, og likte den veldig godt. Er det noen som har noe å anbefale? De er ikke så glad i fantasy-greier, helst mer " realistiske" tv-serier. Håper noen vil hjelpe meg, det hadde jeg virkelig satt pris på! :-) Lenke til kommentar
Desu Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kan The Wire, Breaking Bad eller Dexter være noe, tror du? Lenke til kommentar
xballerina Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Kan The Wire, Breaking Bad eller Dexter være noe, tror du? Det hørtes lovende ut det! Har hørt om The Wire og Dexter, men anbefaler du Breaking Bad? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hva med NCIS evt Bones (dog litt mer bloding) , evt crimmianl minds (enda litt mer blod) eller House (M.D) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 The Wire, The Sopranos Lenke til kommentar
xballerina Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Hva med NCIS evt Bones (dog litt mer bloding) , evt crimmianl minds (enda litt mer blod) eller House (M.D) Jeg synes selv det er kjempegode serier, men foreldrene mine er desverre ganske så pysete når det kommer til blod og lignende :/ Lenke til kommentar
Desu Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kan The Wire, Breaking Bad eller Dexter være noe, tror du? Det hørtes lovende ut det! Har hørt om The Wire og Dexter, men anbefaler du Breaking Bad? Synes det er en veldig bra serie og den har jo fått 9,4/10 på imdb også, så det tyder på at flere liker den. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hva med NCIS evt Bones (dog litt mer bloding) , evt crimmianl minds (enda litt mer blod) eller House (M.D) Jeg synes selv det er kjempegode serier, men foreldrene mine er desverre ganske så pysete når det kommer til blod og lignende :/ NCIS har ikke noe blod! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Breaking Bad anbefales _meget_ sterkt i fra meg i hvert fall. Det samme med Dexter EDIT: Hvis blod ikke faller helt i smak er kanskje Dexter feil serie. Endret 5. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Var det jeg stusset over, men fint at du fjernet dexter da det er en ganske så blodig serie Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Six Feet Under (Seks fot under) En serie som mange mener er HBO sin desidert beste. Uten tvil med noen av de beste personskildringer i noen serie. Filmpolitiets "anmeldelse". CDON har enkeltsesongene til 89 og 99 kr. Endret 5. desember 2011 av Bolson Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Breaking Bad og Dexter uten tvil! Lenke til kommentar
xballerina Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Tusen takk for alle svar! Nå har jeg virkelig noe å velge mellom, dere har reddet meg fra å gi dem en "dårlig" serie, hehe Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vær så snill å ikke kjøp dexter, ettersom de ikke liker blod! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Godt tips fra Stalthy det der. Dexter vil bli ren skivebom om blod ikke faller i smak. Du har jo Breaking Bad som sagt. Noe blod der også, men det er meget sjeldent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå