Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hei, dama trenger ny laptop, og jeg er så lite oppdatert på pc at jeg ikke vet hva jeg skal se etter. Hun vil ikke ha hp eller Toshiba. Begge har gode erfaringer med ASUS. Så hun har sett på ASUS X54H og x53E fant hun på butikken idag. Laptopen skal hovedsakelig brukes til surfing og filmtitting, så trenger ikke en gamer pc, men en rask (ca)) 15 tommer med hdd som har plass til en del filmer. Og hvis det er mulig helst ikke viften under pcn, da de blir veldig varm å ha på fanget. Håper på raskt svar da hun helst vil at den skal være hjemme igår. :-) Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hei, dama trenger ny laptop, og jeg er så lite oppdatert på pc at jeg ikke vet hva jeg skal se etter. Hun vil ikke ha hp eller Toshiba. Begge har gode erfaringer med ASUS. Så hun har sett på ASUS X54H og x53E fant hun på butikken idag. Laptopen skal hovedsakelig brukes til surfing og filmtitting, så trenger ikke en gamer pc, men en rask (ca)) 15 tommer med hdd som har plass til en del filmer. Og hvis det er mulig helst ikke viften under pcn, da de blir veldig varm å ha på fanget. Håper på raskt svar da hun helst vil at den skal være hjemme igår. :-) Det beste siden hun skal bruke den til og se filmer og surfing så burde hun egentlig skaffe seg en Mac pc. Det er helt jævlig i starten og jeg er ikke noe fan av Apple men Mac er nok best for henne Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Det beste siden hun skal bruke den til og se filmer og surfing så burde hun egentlig skaffe seg en Mac pc. Det er helt jævlig i starten og jeg er ikke noe fan av Apple men Mac er nok best for henne Smart å komme med en annbefaling som koster 4 ganger mer enn det hun har tenkt å bruke... Hva med denne http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=226927&banid=prisjakt Endret 5. desember 2011 av taz Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Håper på raskt svar da hun helst vil at den skal være hjemme igår. :-) Hvor kresen er hun på oppløsning? En tilfeldig Asus i 14-15"-segmentet høres ut som det du er ute etter. Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det beste siden hun skal bruke den til og se filmer og surfing så burde hun egentlig skaffe seg en Mac pc. Det er helt jævlig i starten og jeg er ikke noe fan av Apple men Mac er nok best for henne Smart å komme med en annbefaling som koster 4 ganger mer enn det hun har tenkt å bruke... Hva med denne http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=226927&banid=prisjakt kanskje ikke kjøpe den som koster 4 ganger mer da -.- Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Mac er vel aldri billig. Men den så ganske grei ut den du linket til på ps. Skal se om de har den i butikk, så slipper hun vente ei uke. :-) Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det beste siden hun skal bruke den til og se filmer og surfing så burde hun egentlig skaffe seg en Mac pc. Det er helt jævlig i starten og jeg er ikke noe fan av Apple men Mac er nok best for henne Smart å komme med en annbefaling som koster 4 ganger mer enn det hun har tenkt å bruke... Hva med denne http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=226927&banid=prisjakt kanskje ikke kjøpe den som koster 4 ganger mer da -.- Finner ingen 15" som ikke er 4 ganger dyrere jeg.. Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det beste siden hun skal bruke den til og se filmer og surfing så burde hun egentlig skaffe seg en Mac pc. Det er helt jævlig i starten og jeg er ikke noe fan av Apple men Mac er nok best for henne Smart å komme med en annbefaling som koster 4 ganger mer enn det hun har tenkt å bruke... Hva med denne http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=226927&banid=prisjakt kanskje ikke kjøpe den som koster 4 ganger mer da -.- Finner ingen 15" som ikke er 4 ganger dyrere jeg.. Let mer da Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Jeg gir med,du vinner med 0,25 Endret 6. desember 2011 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå