Opelc Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 2000 modell, vil ikke starte alltid. Når jeg vrir om nøkkelen så går motoren, jeg kan rygge bilen på batteriet om jeg vil, men den starter bare ikke. Må opp i fart med dytting eller rulle ned en bakke før bilen starter. Har prøvd å bytte nøkkel, det er ikke startsperren. Motoren bråker også helt vilt, naboen kalte bilen min for en traktor i dag. Har ikke penger til å sette den på verksted akkurat nå, er det noe jeg kan fikse selv tror dere ? Håper på svar Og beklager noobete og rotete innlegg, jeg kan ikke mye om biler Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Høres ut som den er oljetom? Har du peila olja? Lenke til kommentar
Opelc Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Byttet olje for en måned siden, men kan ta å skjekke igjen. Lenke til kommentar
Opelc Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Har kun skiftet olje, men ikke skiftet filter på to år , kanskje det er på tide å gjøre? Er dette noe jeg kan gjøre selv, eller er det best at noen som har peiling gjør dette ? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ja, det er noe du fint kan gjøre selv, spørs om du har innsatsfilter eller ikke. Hva slags motor sitter i den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå