fjarle Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vi har trukket adventskalenderens første uke. Sjekk om du vant. Vant du i adventskalenderen? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Venter bare på den dagen (eller skal vi si det året) navnet mitt står med fet skrift, men etter å ha deltatt på diverse julekalendere i 3-4 år på rad (så å si hver dag) så har jeg begynt å miste motet. jaja, får hver dag jeg ikke vinner øker sjansen for at jeg vinner dagen etter =) Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Derfor spiller jeg ikke Lotto. Møkk! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 På spørsmål 2, luke 1 så fant jeg fram gjennom google at Galaxy Tab 8.9 fint støttet mobilsamtaler over GSM men de fleste operatører ville ikke støtte det. Jaja. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Venter bare på den dagen (eller skal vi si det året) navnet mitt står med fet skrift, men etter å ha deltatt på diverse julekalendere i 3-4 år på rad (så å si hver dag) så har jeg begynt å miste motet. jaja, får hver dag jeg ikke vinner øker sjansen for at jeg vinner dagen etter =) det er mange her som sikkert har deltatt hver dag i fler år med riktige svar som ikke har vunnet noen gang. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Han nederste hadde riktig fornavn ihvertfall Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 det er mange her som sikkert har deltatt hver dag i fler år med riktige svar som ikke har vunnet noen gang. akkurat det jeg har gjort, pluss at jeg har deltatt på sikkert 6 andre kalendere med rette svar også... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vant som vanlig ingenting Ikke direkte overrasket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg