Gå til innhold

Sigma 28-300mm F3.5-6.3 Macro

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tullprat, Sigma bløffar då ingen. Dei har følgjande fire objektiv som liknar på det du vrøvlar om:

28-200mm f/3.5-5.6 Compact Aspherical Hyperzoom Macro

28-200mm f/3.5-5.6 DL Aspherical Hyperzoom Macro

28-300mm f/3.5-6.3 Compact Aspherical Hyperzoom

28-300mm f/3.5-6.3 DL Aspherical Hyperzoom

Alle desse har akkurat dei spesifikasjonane dei skal ha. Det finst ingen Sigma-objektiv av typen "28-300mm F3.5-6.3 Macro", så bløffen kjem nok frå deg ...

Lenke til kommentar

Jeg antar at du kan lese. Men har det ikke slått deg at linsen bare er feilmerket? I såfall er det bare å levere den tilbake....

Sigma blir jo ikke bløff bare for en slik fillefeil. Hvis de derimot ikke vil ta den i retur, så bør det bli månelyst!!

Skjønner at du ble skuffet, men jeg synes du gikk litt hardt ut. Tråden fikk et useriøst preg. Det er ingen referanser til en slik linse som du nevnte. Dersom du virkelig har en linse som heter dette, så er den feilmerket.

Ta livet med ro og send linsa i retur.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
De har funnet ut at linsen 28-300mm egentlig er 28-225mm.

Nå er det begynnt å komme inn flere reklamasjoner på dette,så det er ikke bare min.

Dette er en kjempe stor tabbe av Sigma. :evil:

Huff ja. Tenk å feilmerke en masse objektiver da...skjer jo aldri med andre ting.... Nei der har Sigma skutt seg selv i foten.

Skal bestille meg en ny blits snart, håper inderlig det er en feilmerket 10D jeg får i posten :lol: Jeg lover dyrt og hellig å IKKE bli sint på Canon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...