3R4 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hadde tenkt å bestille noen deler til en data som jeg satt sammen i går til 7100kr. Nå, pga at mange tilbud ikke gjelder lenger i dag koster dette 8500kr. Er det verdt å prøve å få det for gammel pris? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det må du vel ringe og spørre Komplett om. Om du var for sent ute er det vel uansett godvilje fra Komplett om de lar det passere. Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg har opplevd det samme. Etter en velformulert epost til komplett gav de meg likevel 900,- kr avslag, som var nesten identisk med tilbudet. Ekstrem god og velvillig service fra Komplett, og ikke noe jeg forventer å oppleve igjen; ei heller tror jeg dette er en kanal som er åpen for alle. Men så lenge du er klar over at det du gjør er å be Komplett om å gi deg penger og dermed ikke blir skuffet over resultatet, så skader det vel neppe å prøve? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hadde tenkt å bestille noen deler til en data som jeg satt sammen i går til 7100kr. Nå, pga at mange tilbud ikke gjelder lenger i dag koster dette 8500kr. Er det verdt å prøve å få det for gammel pris? Om det er verdt det? Er det verdt nokre minutt til ein e-post eller telefonsamtale for å potensielt spara ein god del kroner? Sjølvsagt... Får du ikkje aksept så har du mista nokre minutt av livet, eventuelt nokre ører i tillegg, men kva betyr vel det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå